אילו מהתוויוניות שלך אתה מנסה לעתים קרובות להדגיש, לשפר או לשנות אחרת את המראה של איפור, ובאיזו דרך?

יש לי כמה דברים. הראשון הוא הגבה הכי טוב שלי. זה קצת מפסיק באמצע הדרך, אז אני צריך – טוב, אני ממלא את שני הגבות שלי, אבל הכי טוב שלי הוא קצר יותר משמאל שלי, אז אני משתמש עפרונות brows או סוגים אחרים של מילוי המצח כדי לגרום לזה להיראות יותר.

אז זה אחד.

פרסומת

הו, והמצח השמאלי שלי הוא גם רזה יותר מימיי, אז אני מנסה לפטום את זה.

דבר נוסף שאני אוהב לעשות הוא לשחק את העיניים שלי. יש לי עיניים גדולות באמת, אבל הקפל שלי לא עמוק מאוד. אתה יכול לקרוא לזה “עין ברדס,” וזה לא המונח האהוב עלי, כי אני חושב שזה עושה כמה אנשים מרגישים רע, אבל בואו אפילו לא הולך לשם.

הקפל שלי לא עמוק מאוד, אז אני אוהב ליצור את האשליה של עין עמוקה יותר עם צללים מט, בדרך כלל מאט בראון בקפל. בדרך כלל מדהים מאט בראון – אלה הם המועדפים שלי – אבל אני לובש מדי חום מאט מדי. מט בראון כל הדרך!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ללא שם: האף שלי. אז, יש לי אף כפתור קטן, אשר אל הרכ”ל אומר הוא מקסים, אבל בתמונות אני אוהב את זה כדי להסתכל קצת יותר, אני מניח, הרבה יותר – מה המילה? – חד? אז אני בדרך כלל לוקח ברונזה, ואני רק סוג של צל הצדדים אז זה נראה קצת חד יותר.

אין לי שום בעיות עם האף שלי. אני אוהב את האף שלי. זה רק בתמונות, ואני לא תמיד עושה את זה, אבל בתמונות, אני מרגיש כאילו אני צל את הצדדים של האף שלי, הפנים שלי נראים קצת יותר סימטריים.

דבר אחד אחרון: סימטריה. ראה … והסיבה היחידה שאני מבחין בדברים האלה היא כי לקחתי תמונות של עצמי שוב ושוב במשך שמונה שנים, אבל הצד השמאלי של השפתיים שלי הוא קצת דק יותר מימין, אז אני קצת reverdraw כי בצד הרכישה כדי להתאים עם ימין שלי.

זאת אומרת, כל זה רק צבע פנים, וזה מיותר. אני אף פעם לא רוצה להרגיש רע על עצמי בלי איפור, ואני לא רוצה שום אדם אחר להרגיש רע. אני חושב שאם יש לך את היכולת למיין לשחק וניסוי לעשות מה שאתה רוצה עם האיפור שלך, זה דבר טוב עבור ההערכה העצמית שלך. במקביל, אני מרוצה לחלוטין עם פנים חשופות.

רק תזכור שאתה מדהים כמו שאתה. אני יודע שזה נשמע גביני, אבל זה נכון.

פרסומת

אילו מהתוויוניות שלך אתה מנסה לעתים קרובות להדגיש, לשפר או לשנות אחרת את המראה של איפור, ובאיזו דרך?

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply