טום פורד חורף Soleil Eye, כמו גם שילוב הלחי ב 04 ויולט ארגנטנט

הוא סגול צעקה – אל הצבע החדש של השנה?
אני אוהב בדיוק איך טום פורד טיפות אוסף קיצוץ בחורף, כי, abls, הסילון האישי מחכה לטאטא לנו את המלדיביים ?? עבור החגים. * שיער Flip *

חורף Soleil הוא ההשקה האחרונה שלו Le, כמו גם יש סומק Duo, ארבעה גליל גליל שמנים שפתיים (כל כך מסקרן, אני יודע!), שמן גוף מבושם גדניה, כמו גם וניל, סימון, שפתון, גם כן בעין, כמו גם שילוב הלחי עם סגול סגול פלפל, חזק / חיובי.

פרסומת

טום פורד חורף Soleil
הממ … עכשיו כי אני מאמין על זה, את eyeshadows ב 155 $ סגול ארגנט עין, כמו גם שילוב הלחי להתגלגל עמוק עם פיגמנט, במיוחד ברונזה, כמו גם את גוונים בורגונדי ורוד, אבל הניצוצות הסגולים. זה רק אחד עם ברק (נצנצים עדינים, אם כי), כמו גם זה גם זה הצביעו סביר ביותר להציג את ההשפעות (אם כי זה לא, כמו גם לא לגוונים אחרים), כמו גם סביר להניח להזמין את רוח הרפאים של הנסיך ?? מעל תה אחר הצהריים כמו גם Chitchat.

ויולט ארגנטס על המכסים שלי, כמו גם לחיים
מלמעלה: הסומק, סימון, כמו גם את ארבעת העיקולים

ארבעה eyeshadows (במרכז), סומק (משמאל), כמו גם סימון (מימין)
זה לא טריק שאני fangirl עבור combos סגול / ברונזה, כמו גם אני לחפור את זה, במיוחד כאשר טום פורד של קרם טעם צל קם בתערובת כמו בסיס eyeshadow, וזה מה שאני מבצע בתמונות האלה .

מרוסי מאט מסמיק תערובות במהירות (כן!), אז אני אוהב את זה, ככל שהקרן הקריר, הוורוד החיוור יהיה הרבה יותר טוב אם זה נראה קצת פחות אבקה. זה הדבר היחיד שהייתי שינוי על לוח זה, מלבד המחיר, מאז – היי! גם אם היה לי G6 על המתנה, $ 155 הוא cray.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כמו מצמד לחורף גאלה

פרסומת

איפה שילוב זה באמת נברשות היא עם ספינות ברונזה כמו Mac טדי, כמו גם קוסטה ריצ’ה, כמו גם טום פורד מינק. או, אניה סגולה בהיר עם שיזוף רפלקטיבי כמו עמידות מים של הספורה עמידות תוססת & אניה בסגול, כך שתוכל להדליק את הצלולה של הצלוט סגול אפילו יותר.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply