גם מתמודד עם אפרסק אידיאלי נוחות מאט קרן: איזו הפתעה טובה יותר מדי מתמודד!

דברים טובים!
Woopopity-whop-whop עם צד של whooooooop! ללא שם: אתם מדי … אם אתה אוהב פחות-הוא הטוב ביותר איפור, הידוע גם בשם “סגנון Meghan Markle,” לבדוק את זה. (הערה צדדית: מעולם לא הייתי כל כך לחתונה מלכותית לפני כן, אהבתי את מראה החתונה המינימלי של מ”מ).

TOO מתמודד אפרסק אידיאלי נוחות קרן מאט ($ 36 עבור 1.6-oz צינור, זמין ב 20 גוונים)

את המשאבה ואת tube קל משקל = נסיעות ידידותית. קרן זו כיסוי בינוני יש לסיים סאטן, וזה cinch להחיל. משאבה 3/4 מספיקה בשבילי, ואני פשוט תערובת אותו באצבעות. במקרים מסוימים אני להגדיר אותו עם אבקה; במקרים מסוימים אני לא.

פרסומת

דוגמיות: קקאו, טופי, מהגוני, ערמון, מוקה, פרוטקוטג, מותק, חול חם, חול בז ‘חם
דוגמיות: בז ‘טבעי, בז’ בהיר, בז ‘הזהב, עירום חם, עירום, וניל, פורצלן, שקדים, שלג ורבור
אני שטוח לאהוב את הדברים האלה! זה עושה את העור שלי נראה כמו גרסה על טבעית של עצמו. אני מרגישה כאילו פשוט ירדתי בדף במגזין.

“אפרסק אידיאלי הוא חדורים עם אפרסק מרענן ו שמנת מתוק כמו נוחות בלעדית מתמשכת יותר מדי נוסחה לובשת. זוהי הדרך המודרנית ללבוש קרן מאט – ידידותית לילדים, חלקה, מושג, ונוח עם מיקוד רך, לסיים קטיפתי “.

– Sephora.com.

זה עושה קצת מכל דבר – מטשטש נקבוביות, evens את הטון העור שלך (אבל עדיין מאפשר נמשים שלך להראות אם אתה sheer זה החוצה), שולט שמן, וזה נמשך 10 + שעות בשבילי.

בז ‘חם הוא הגוון הקרוב ביותר לטון העור שלי (אני nc42 ב- Mac), למרות שזה קצת חשוך מדי בשבילי … אז אני כבר הוספת כמה טיפות של בז’ הזהב. זה הבסיס נראה טרי ככל יכול להיות אחרי שמונה (!) שעות (אני להגדיר אותו בבוקר עם אבקה רופף שקוף).

איזו הפתעה טובה מתמודד מדי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אגב, אני חושב שזה קל לראות גם מתמודד כמו חצוף “איפור Starter” עבור בני נוער / tweens (kinda כמו תועלת), אבל זה הבסיס הוא העסקה האמיתית. אני רציני. זה לגמרי שם למעלה עם הטוב ביותר של הטוב ביותר בחלל (כמו nars קטיפה מטבע עור גוון). למעשה, אני אוהב את זה קצת יותר משום שזה פשוט להתמזג, עולה $ 11 פחות, ומגיע הרבה יותר גוונים.

פרסומת

5 מתוך 5 לבבות.

האם ידעת? כדי לקבל איפור “לא איפור” עם הבסיס, אני אוהב אותו החוצה (ובמקרים מסוימים לדלג על זה לגמרי) במקומות טקטיים, כמו על גשר האף שלי, כך נמשים שלי באים. הבטחת כי העור האמיתי שלך מציץ דרך כמה אזורים מסייע לחייג את “עוגת פנים” גורם.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply