דרקון עירוני עשורים אוסף דוגמיות והופעות

Takin ‘טיול עד עשרות שנים עם ריקבון עירוני האחרונה
תיזהר, אלון מוסק! ? ריקבון עירוני פשוט לקח את ההובלה במרוץ כדי לפתח מכונת זמן, אבל לא, מדע בדיוני חנונים, אני לא מתייחסת למכונת זמן ג’קוזי (למרות שאני רוצה בחשאי הייתי). אני מדבר על $ 25 שלהם Le עשורים Eyeshadow לוחות, אשר למעלה באתר האינטרנט של UD עכשיו.

כל אחד מהם הוא נושאים בעשור אחר מ -70 דרך תחילת שנות ה -2000, והם חמודים! הם מתאימים בכף ידך עם צבעים ומסיים מזכירים את סגנון האיפור של העשור.

פרסומת

כמובן 1993 ידבר איתי, חה!
לא מפתיע כאן, אבל האהוב עלי הוא 1993, ולא רק בגלל האריזה המשובצת הגדולה. הצבעים גם לביש. הייתי מזועזעת מאוד כשהניחתי אותם לפני כמה ימים, כי לא הסתכלתי בעיני, כי זה לא התרומם עם הרושם הראשון שלי כשפתחתי את הצבעים ומיד חשבתי, “אה, ילד …”

“מחמיא” לא היתה המילה הראשונה שעושה את דעתו, אבל אז שמתי אותם. ?

כשעשיתי את האיפור שלי בפעם הראשונה עם הצללים האלה, עשיתי את העיניים שלי קודם, ואני זוכרת היטב שלא היה שום נפילה. לא הייתי צריך לנקות כל צללית על לחיי אחר כך, וזה היה נהדר.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני חושבת שהאוטה של ​​סטנדוט תהיה שיחה, חום כהה שנראית מאיימת במחבת, אבל מתברר להיות סגול מאט חום לבוש להפליא על העור שלי. מערבבתי אותו לפינה החיצונית שלי והתפתעה נעימה. זה נוצה די בקלות.

גראנג ‘הוא עוד הפתעה. זה נראה כמו תינוק זרק על כל אוסקר הפרווה של התרוצ’ה במחבת, אבל לא! – זה בעצם זית סאטן מקסים.

בסך הכל, הצבעים בחלונית 1993 הם לגמרי, באופן מפתיע, לביש. מי היה זה?

הנחתי את הצללים על המכסים החשופים ולא לבשה איתם פריימר כלשהו, ​​כי ככה אני מתגלגלת בימים אלה, וגם אחרי חמש שעות, לא ראיתי שום קמטים. הגוונים נראו תוססים כמו שהם עשו כשהנחתי אותם בבוקר.

1993 על המכסים שלי
אני גם לובש Mac חם הנשמה סומק אבקת Mac נשיקה lipcolours נוזלי בתאריך Maker ו mull זה מעל (מעורבב יחד).

פרסומת

אני גם ממש כמו בוגי, כי הקשת נצנצים יש מסיבת חג האווירה … אז אם אתה תהיה השתתפות מסיבת חג וירטואלי השנה מהבית שלך, זה יהיה לוח כדי לקבל imo.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply