ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור וקסמה בלוג קמיע, Vol. 637

כרטיסיות אהבו את עצי חג המולד שלו מלאים ושופעים … ועכשיו אני חושב על זה, הם היו בצורתו בדרך כלל, עם תחתית עגולה, חזקה.

הוא תמיד התעקש להיות אחד כדי לבחור את העץ לבית, ואני חושב שרשומת הקריטריונים שלו לעצים מקובלים כללו לוודא שהענפים היו נמוכים מספיק כדי שהוא יסתתר תחת כך שהוא יכול להשיק התקף מתגנב וסוואט הקרסוליים שלך.

פרסומת

זה היה שנה וחצי כי הכרטיסיות חצו את גשר הקשת, ואני החזקתי על גרב שלו. אני שם את זה שוב השנה, ואף על פי שהוא פיזית לא יכול להיות איתי בחג המולד, הוא עדיין מקבל sprig של catnip טרי.

גם רוזי נרגשת גם על החג הקרוב. חתולים מצחיקים … היא גם אוהבת להסתתר מתחת לעץ, אבל אני חושבת שזה הרבה יותר חוויה מתפתחת בשבילה מאשר לכאורה. היא תסתכל על הענפים בחולמנות, במקום להחליף את הרגליים כשהיית הולך.

אני נדהם שהיא עדיין לא תנסה לטפס על העץ בפועל, כי כל מה שהיא רוצה לעשות כשאנחנו יוצאים החוצה הוא לטפס על עצים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

עכשיו, אחרי שאמרתי את זה בקול רם, אני חושב שאני עלול בסופו של דבר מתחרט על זה. כמה אתה רוצה להתערב כי עץ מקבל היטה בקרוב?

זה חג מאוד רוזי

היא יצאה היום לובשת צווארון כסף חגיגי מאוד עם כובע כסף תואם. הסגנון שלה הוא בדרך כלל קצת יותר נמוך יותר מאשר הכרטיסיות “היה. אני חושבת שהיא נהנית מזמנה באור הזרקורים, וכן, כשהיינו שם בחוץ היא טיפסה בעץ. ?

פרסומת

היא יושבת על ברכי הכי טוב שלי עכשיו, משפשפת את לחייה נגד שלי לקחת על עצמי והסתכלתי אלי OH- כל כך הרבה … אני חושב שזה בגלל שהיא רוצה פיתויים מתייחסים לחג המולד, וזו הדרך שלה לתת סנטה לדעת שהיא היתה מאוד מאוד חתול טוב השנה. ?

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply