האם אי פעם עזבת באמצע שירות (מינוי שיער, מניקור, עיסוי וכו ‘) מכל סיבה שהיא?

באופן מפתיע, לא, אבל היו הרבה פעמים כאשר אני כנראה צריך לסמוך על הבטן שלי ואמר, “בורג את זה!” להיות מנומס, ופשוט קם ויצא. זה היה שומר לי הרבה כסף וזמן.

את התרחשות כי עדיין באגים אותי ביותר עד עצם היום הזה – אני לא יכול לחשוב על זה בלי freathing ו נהמה, grr! – היה עיסוי בספא יום מפואר כי חבר שלי כריסטין ואני הלכתי אידיאלי לפני החתונה שלי לפני תשע שנים.

פרסומת

אתה יכול לחשוב כי המעבר של כמעט עשור היה עושה את הפצע פחות כואב, אבל NOOOO.

עשינו החלטה לעשות יום הבנות מלא, ולכן שנינו הזמינו את הפנים ועיסויים בספא זה יום של המלון הטוב ביותר כי טעון במחירים של סוף סוף. הייתי במצב הארדקור-יו-עצמית, כי החתונה היתה בתוך כמה ימים, ואני חשבתי, למה לא? זה ייתן לי הזדמנות להירגע, ועשיתי את כל תכנון החתונה לבדי, אז אני פצע די בחוזקה. (לא הייתי מציע את זה לאף אחד, למרות שזה חוסך כסף, זה מלחיץ להפליא … לך כמה עזרה! – במיוחד אם אתה עושה חתונה יעד. * צעדים מחוץ לדוכן *)

בכל מקרה, הייתי צריך לעזאזל מתוך עיסוי רקמות עמוק.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כשזה הגיע הזמן לפגישה שלי, המטפל עיסוי לקח אותי לחדר שהיה אידיאלי ליד חדר כושר המלון, שם היו מרובים טלוויזיות עם נפח הופיע, והרעש הרם אם כי הקירות הדקים מאוד. הצליל מן הטלוויזיות הטביע לחלוטין את שירי הלווייתנים השלווה שהיו ציפו לחדר העיסוי, לכאורה על הרפיה שלי.

בכל רחבי עיסוי, כל מה שיכולתי לשמוע היה קריין ספורט טלוויזיה מהמשחק שהיה, החבר’ה מריעים את המשחק בחדר הכושר והשיניים שלי שחיקה כשגברתי בהדרגה הרבה יותר מחמירות … שאלתי את המטפל בעיסוי אם יש משהו היא יכולה לעשות, כאילו היא יכולה להתקשר לחדר הכושר ולבקש מהם להפוך את הטלוויזיה, או אולי תביא לי כמה אטמי אוזניים, והיא אמרה לא.

הייתי צריך פשוט לחתוך את עיסוי קצר וביקשתי את הכסף שלי בחזרה אידיאלי ואז, אבל אני עדיין נשארתי כמו בליטה על יומן, עירום זועם.

אני חושב שהסיבה הזאת עדיין מטרידה אותי היא כי הייתי הרבה יותר מודאג בזמן על להיות מנומס מאשר הייתי על הדיבור שלי על עצמי. עכשיו, במצבים דומים שבהם יש לי את הבחירה להישאר שקט או להישאר בעצמי, אני יותר טוב להגיד, “לא, זה בהחלט לא בסדר.”

עדיין הלוואי שיכולתי לקחת את זמן הג’קוז שלי בחזרה אל עיסוי זה, אם כי …

פרסומת

הו, קארן, אתה באמת צריך ללמוד לתת לזה ללכת!

האם אי פעם עזבת באמצע שירות (מינוי שיער, מניקור, עיסוי וכו ‘) מכל סיבה שהיא?

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply