תלוי עם “איפור אנשים”, כמו גם מחשבות על להופיע כאילו אתה מנסה עם האיפור שלך למרות שאתה באמת לא ניסיתי כלשהו

בסוף השבוע האחרון במסיבת יום הולדת של ילדים, אשר התקיים בתוך סטודיו לאמנות , אני צריך לעשות קערות קמצוץ עם חימר קרמי (שאלתי אל רכזת אם הוא רוצה לשחזר את הסצנה עם פטריק Swayze, כמו גם demi מור מ רוח רפאים הוא אמר לא). במסיבה, נתקלתי באדם איפור אחר (היי, שקון!), כמו גם כשהצעירים שלנו טרף את עוגת יום ההולדת, כמו גם זמזום בחדר, כמובן, השיחה נסחפה לאיפור שאנחנו לובשים, כי זה מה אתה עושה כאשר אתה “איפור”, במקום “איפור איפור” (כן, אני באופן רשמי מטבע זה מונח הטוב ביותר עכשיו).

הפתעה גדולה! – השתמשתי בניטרלים על המכסים שלי, כמו גם שפתיים, אבל מאז זה היה חגיגה כמו גם הרגשתי כאילו הייתי צריך לנסות קצת קצת, אני גם צייר כמה שיזוף כחול כנף ברגע האחרון ניצול שני צבעים עבור אפקט אומבר. ניצלתי טיל קל בחלק הפנימי של קו הריסים (סוף ריקבון עירוני), כמו גם ספיר כהה יותר עבור השלישי החיצוני, כמו גם אגף (LSD, כמו כן על ידי UD).

פרסומת

לא אחד ליד חגיגה זו – אפילו לא אל רכזת, שהיה האדם שהיה כנראה בילה את רוב הזמן במבט ישירות בעיני באותו יום אחר הצהריים – גילה שאני משתמש בשני גוונים של אניה כחולה, למעט שקון.

ללא שם: הטוב ביותר את המחבט, היא הסבירה את ההשפעה Ombre כמו גם לשאול מה השתמשתי. מצחיק בדיוק איך זה ככה כאשר אתה תלוי עם אדם איפור, נכון?! הם מבחינים בפרטים הכי טובים.

החמיאתי את שפתון האדום האדום האדום שלה, כמו גם אמרה כי היא משתמשת בשפתיים אדומות מאז לא היתה לה זמן רב להתכונן, אבל היא עדיין רצתה להיראות כאילו היא ניסתה מאז שהיה מסיבה . חחח!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זה יש לי להאמין bout דברים שאנחנו עושים כמו “איפור אנשים” כאשר אנחנו רוצים להיראות כמו ניסינו, אבל אנחנו עדיין לחוצים במשך זמן.

אני בהחלט יש לך שקית של טכניקות עבור הזדמנויות אלה, כמו אניה תוססת, כמובן, וזה כל כך קל, כמו גם זה אפילו פשוט יותר אם אתה משאיר את החלק הכנף של זה. כל דבר תכשיט- toned, כמו גם shimmery, אני אוהב, עם זאת, הם מה שאני מגיע לכל היותר. כמו גם נצנצים! נוזל נוצץ נוזלי, או מעיל גלאי צללית נוצצת (כלב יהלום ריקבון עירוני!), תמיד עובד פלאים, כמו גם לא לוקח הרבה מאמץ. וכמובן, ורוד חם בהיר או שפה אדומה. כל הדברים האלה פופ בקושי כל סוג של מאמץ.

מלקות שווא גם את האנטה, אבל בשלב זה בחיי אני שומרת אותם לאירועים מיוחדים, כמו גם חגים כמו ליל כל הקדושים.

תודה על היותך איש איפור אחר. מאז במקרים מסוימים אני באמת דרישה מישהו הרבה יותר אינטראקטיבי לדבר עם הדברים האלה מאשר כרטיסיות …

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. Tgif!

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply