ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור וקסמה בלוג קמיע, Vol. 398

מכתב אהבה לחתול שלי (כן, אתה קורא את זה נכון)

כרטיסיות יקרות,

שלום, ידידי הקיטי המתוק שלי. אני יודע שלמרות שאנו רואים זה את זה כל יום (כפי שיש לנו פחות על 10 השנים האחרונות), הדברים לא היו אותו דבר לאחרונה, עכשיו שאתה “אח גדול” לתינוק קלייר.

פרסומת

זה בטח נראה כאילו היא תמיד בזרועותי, או על ברכי, או איכשהו אחרת בתערובת, וכאשר אתה מנסה להתכרבל איתי (כמו הזמן שהיא breastfeeding ואתה ניסית להתגנב על ברכי כדי להפוך ביסקוויטים ), נראה שזה לא הוגן כשאני אומר, “לא, כרטיסיות, לא עכשיו”.

אני רואה אותך מחליא, בעצב. אני שומע את הנאנחת הקטנה שלך ואת מיה.

בכנות, אני לא יכול להאשים אותך. דברים השתנו הרבה בחודשיים האחרונים, שניהם בשבילך ובשבילי, הרבה יותר ממה שיש להם בתשע השנים הקודמות שבילינו יחד. זה היה די הלם לשני המערכות שלנו.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אבל אני רוצה שתדע כי למרות הדפוסים המוכרים שלנו (ולי-לילה) השתנו, אתה עדיין הילד התינוק שלי מיוחד, ועכשיו אני מוקיר את הרגעים השקטים שיש לנו עוד יותר, כשזה רק אתה ואני שוב , כמו אמש, כשהתעוררתי ב -3 וראיתי אותך מכורבלת לידי, שינה בשקט.

או, הטוב ביותר עכשיו כמו שאני מקליד את זה איתך napping בפינה ליד הכיסא שלי, ועם איתי מקלדת הקש הברז הקשה משם. כמה שעות רבות בילינו בדיוק ככה, החבר המתוק שלי? מאות? אלפים? אני יודע שזה בקרוב תתעורר, לקפוץ על השולחן שלי, ולשפשף את הלחיים שלך על פני לפני שתילל את גופך על פני זרוע שמאל שלי כשאני ממשיך להקליד. אתה תתחיל לגרור ולביט מבעד לחלון ולפעמים להבהב.

אני מצטער אם זה נראה כאילו אנחנו לא מבלה כמה זמן יחד כפי שהיינו, אבל זה לא אומר שאנחנו לא עדיין חברים הכי טובים. אתה חתול גדול עם אישיות גדולה, ותמיד תהיה לך פיסת לב גדולה. חלק זה היה שלך פעם שלך כי היום אתה טייל לתוך הבית שלי בעמק מיל ובחר שאתה לא הולך לעזוב. הלב שלי מתנפח בכל פעם שאני חושבת על איך היית מחכה לי במגרש על הגבעה שמאחורי הבניין, וכשאת תראה אותי מתקרבת הביתה מהעבודה, היית חייבת ומיועה כל הדרך במורד הגבעה הזנב שלך עקום וגבוה באוויר.

אתה כזה חתול פנטסטי, כרטיסיות. תודה על האהבה הבלתי מותנית שלך ועל היותך PAL קיטי הטוב ביותר ילדה יכול אי פעם.

פרסומת

אתה, ותמיד יהיה, מיוחד שלי מאוד פעם בחיים קיטי, ובמקרה לא סיפרתי לך מספיק בזמן האחרון, אני אוהב אותך.

חבר הטוב ביותר שלך תמיד,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply