הסתובבתי עם ג’יימס וינסנט, כמו גם כל מה שיש לי היה זה נקי סט *

ג’יימס וינסנט X לונדון נקי החברה
הייתי נכבד, כמו גם אשה על סירים של ברק כשהרגשתי שמישהו מקיש על כתפי. הסתובבתי לראות את ג’יימס וינסנט מחייך אלי אומר, “היי, ניקול”.

חבר משותף הציג אותנו. אני מזמן בהתחשב בכך שג’יימס העריץ וינסנט, אבל סיפוק אותו באופן אישי, אמן לאמן, היה כל כך נפלא. אני סיפק אותו בתערוכת האיפור בסן פרנסיסקו בשנה שעברה. אם אתה לא מכיר את מופע האיפור, זה אמנת ערעור ממוקדת ממוקדת כי נוסע בארה”ב מדי שנה. מותגים גדולים יותר, כמו גם מותגים אזוריים קטנים יותר להשתתף, כמו גם אתה יכול לגלות טונות של דברים טובים בשיעור Pro. הם גם יש שיעורים! אני עלול להקשיב לג’יימס וינסנט להראות עבור hooooours. כמו גם עשיתי.

פרסומת

כאשר סיפקתי אותו, הוא סיפר לי על האוסף הנקי הזה מן העסק הנקי של לונדון (נראה כאילו הם מוצעים מחוץ לאידיאל עכשיו), כמו גם אני ללא ספק זקוק לו. המברשות הן שיער נמייה טבעוני, וסגנון בסיסי מאוד עם ג’יימס וינסנט, כמו גם עסקים נקיים בלונדון על החבית. הם רכים מאוד, כמו גם תכליתי מאוד.

בואו נשבר אותו: יש 3 מברשות פירמידה, כמו גם שני כפוף.

ג’יימס וינסנט X לונדון נקי עסקים פירמידה בלנדר מברשת
הפירמידה הגדולה ביותר עבודות נקי עבור כל כך הרבה מוצרים בסיס. זה משהו שאני אוהב על LBC – שפע של ניצול נקי אחד נעשה. אני משתמש זה נקי עבור לחות, פריימר, קרן, אבקה הגדרת, כמו גם מתאר. זה מבריק. נקודת בסדר עושה את זה פשוט להגיע לשם כמו גם קווי מתאר בדיוק כמו גם את זווית הפירמידה מסייעת את זה. זה חל אבקה כל כך מהר עם לא כל כך הרבה מוצר (אני כבר ניצול זה עם Laura Mercier אבקת הגדרת רופף, כמו גם את rimmel להישאר אבקה דחוס מאט).

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ג’יימס וינסנט X לונדון נקי עסקים פירמידה בלנדר נקי (בינוני)
ג’יימס וינסנט X לונדון נקי עסקים פירמידה בלנדר נקי (קטן)
בשני המברשות הפירמידה הבאות אני ניצול בעיקר כמו מברשות עיניים, אבל גם עבור contouring האף שלי (אשר אני לא עושה לעתים קרובות, אבל זה מסייע בתמונות כמו גם כאשר אני מסתובב עם מלכות גרור כמו גם להרגיש תחת … צבוע). שוב, הדבר הפירמידה הזה הוא מבריק. החל עם קצה, תערובת עם הקצוות. זה כמו כן עושה לקמט עבודה כל כך פשוט, מאז החלק השטוח של משולש סוג של בלוקים פיגמנט מ מיזוג על המכסה הנייד שלך. מסנוור אני אומר לך.

הבא, המברשות האהובות עלי. אני על כלים כפופים. יש לי צלקת על המרכז של התלמיד האידיאלי שלי אשר גורם לי לראות כפול (אם לא משולש) במרחק מסוים (כנראה מתאר את האמנות שלי), כך כלים כפופים הם פנטסטי עבור עבודה דיוק כאשר יש לך מכשולים. הם גם פנטסטיים כאשר עובדים על אנשים אחרים.

ג’יימס וינסנט X לונדון נקי עסקים בנט זעיר מסקרה מברשת מאוורר
ג’יימס וינסנט X לונדון נקי עסקים בנט זעיר מסקרה מברשת מאוורר
אני אוהב את המסקרה נקי עבור קווי Lash Smokey! זה באמת פשוט לנהל הפקדה פיגמנט עם מברשות אלה, כמו גם אני מגלה כי שינוי בין צבעים (ניגוב נקי על מגבת בין) הוא באמת קל. העין הזאת נראית לרגע. אחד. דַקָה. שני מברשות, דקה אחת.

ג ‘יימס וינסנט X בלונדון נקי עסקים כפוף מברשת שפתיים
שפתיים כפוף נקי הוא פנטסטי עבור אלה צבעים שפתיים חזקים כי אתה דרישה כדי לקבל אידיאלי מאוד להסתובב. בהתחשב בכך שהוא כפוף, אתה יכול לראות בדיוק איפה אתה עומד על מיקום המוצר, כמו גם אין שום דבר כמו סיכוי. בצבע שפתיים של בנגין בכל פעם.

פרסומת

למותר לציין, אני אוהב את זה נקי להגדיר. יש לי אמונה מוחלטת בכל מה שג’יימס וינסנט עושה.

ג ‘יימס וינסנט עסק עם אוהב של ג’ואן ג’ט, קורטני אהבה, פירנצה, כמו גם את המכונה, כמו גם אישה גאגא שם כמה. הוא ייסד את פאנק רוק גלאם קו Ardency Inn (לבדוק את אייליינר השחור שלהם!) לבדוק אותו על Instagram עבור אלבומים של יום & אחרים איפור תובנות בשוק. לנהל שלו הוא @jvincentmakeup.

* ג’יימס וינסנט לא מתנת לי להגדיר נקי זה.

Published by tduai

Leave a Reply