איפור איפור גיבורים: ביגוד אסי אופציונלי

אני יכול או לא יכול להיות לובש מכנסיים.
מה זה גיבור unsung ב יופי לדבר? בשבילי, זה איפור מוגבר לעתים קרובות (או פולנית!) Morsel, מוצר אוסף קבוע כי scoots מתחת למכ”ם של הרבה אוהבי איפור אבל לעתים קרובות סלעים את העולם שלי. סדרת הגיבורים הארוכות שלי, תכונות חלק מהמועדפים שלי.

זה הזמן של השנה שוב! (לפחות כאן באזור המפרץ). בסביבות סוף אוגוסט לתוך תחילת ספטמבר, מזג האוויר כאן הוא cray. יום אחד זה יהיה 95 מעלות, ואתה בקושי לבוש בדרך אל הבריכה, ולמחרת אתה לובש מכנסיים ארוכים וסוודר לפגוש חבר לקפה.

זה זה מזג אוויר מוזר מעבר בין קיץ ליפול. אני מרגישה כזאת מקום בארץ של פולנית הציפורן, והצבע הזה על ידי אסי שנקרא בגדים אופציונלי הוא הצבע הטוב ביותר עבור זה בין השלב כאשר אתה יכול או לא יכול לרצות ללבוש אלג ‘קיץ בהיר להבהב ניאונים, ואתה גם עדיין לא מוכן לצלול לתוך בורדו, חיל הים וחומרים.

פרסומת

אסי מתארת ​​את זה כחום סיינה, אבל זה כל כך הרבה יותר מזה. זה רד, עשיר, כמעט רוזי טאופה, ומאמה זוויות זה נראה כמו לבנים.

ואני חושב שזה חיה אחרת לגמרי באור שמש, כאשר אני נשבע זה חום peachy ורדרד עם microshimmer (אבל האור צריך להכות אותו רק אידיאלי עבור זה לבוא דרך).

זה די? זִקִית; אני אוהב את זה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני גם אוהב כי למרות שזה מסוגל לתפקד כמו מסמר עירום, במיוחד אם יש לך שיזוף כמו שאני עושה, זה ניגוד מספיק עם העור להיות מושך מורגש. זה לא כשאני לובש פולנית ציפורן שפשוט תערובת לתוך צליל העור שלי.

לפעמים אני אוהב להיות מסוגל לראות את הציפורניים שלי כאשר הם צבועים, אבל אני גם לא רוצה להיות מוסחת על ידי אותם, אם זה הגיוני … במיוחד כאשר יש לי משהו כמו פגישה ללכת.

שני מעילים O ‘בגדים אופציונלי
בגדים אופציונלי הוא הטוב ביותר עבור מראה כי אתה שם לב לפרטים קטנים, כמו לקבל את הציפורניים שלך, אבל האצבעות שלך לא יהיה distracting לאנשים שאתה משוחח עם, במיוחד אם אתה מדבר עם הידיים שלך הרבה כמו שאני עושה.

אני גם אוהב את זה צבע מסוים לובש די טוב. אני יכול לעשות מעיל בסיס ואת המעיל העליון עם שתי שכבות דחוק בין, וזה יימשך ארבעה ימים מינימום ללא שבב. אולי ליד היום החמישי אני אראה שבב זעיר ברעיון של מסמר אחד.

זה גם לא פס או בועה, אז אני אף פעם לא מרגיש כאילו אני צריך להמשיך לערום אותו על זה כדי להיראות טוב. בקבוק של בגדי אסי אופציונלי הוא 9 $, וזה חלק מקו הקבע.

קבל את זה, לקבל את זה, לקבל את זה! – כי זה גם נראה יפה על lasses מצית יותר דיוואס כהה גם כן.

פרסומת

אחד faves שלי!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply