עושה את הטל עם Mac קרם צבע בסיס Luna

Mac קרם צבע בסיס בלונה

היקרים 1990-Mattes,

ליהנות הרגע שלך בעולם האיפור, החברים שלי, מאז ב 30 בערך, הטעם יעביר, כמו גם אנשים יהיו על כל העור נוצץ. הם אפילו הולכים עד כדי כך כדי לדבר על רמות מגוונות של dewiness … אתה יכול לדמיין? אני יודע. זה טירוף.

חבר שלך,

MBB

כפי שאתה יודע, אני כבר לתוך העור dewy … מה זה היה עכשיו? שנים? כמו גם מה דחף את האובססיה הזאת לרמות סטרטוספריות כבר רוחב עצום של סוגים שונים של טל, כמו גם shininess (כן, יש רמות מגוונות של dewiness).

אחת השיטות המועדפות שלי “לעשות את הטל” היא לקבל עור כי זוהר רק עם רק את הזנות subtlest, כמו גם זה מה שאתה מקבל עם Mac קרם צבע בסיס בלונה ($ 24).

פרסומת

עכשיו, אני מזהה כי לונה נראית קצת כמו שטרק, כמו גם ירח מלא מפחיד במחבת … אני מאמין על זה כמו גרסה קרם של Mac Strobe קרם, אבל ללא גוונים ורוד או זהב. הצבע הוא ברק לבן פניני חם כל סוג של ברק או פרוסט, כמו גם כל עוד אתה לא מחסנית כמו הרבה על זה (כי זה יתחיל להיראות קיצוני, כמו גם ברור), זה בהחלט לָבִישׁ. כאשר אתה מערבב שכבה דקה על העור שלך, לונה מראה אור בדרכים רכות, מתוחכם … זה פולאר ההפך של קרמים מתכתיים קיצוניים, כמו גם אבקות, כמו גם זה נראה טבעי מאוד.

לונה היא הרבה נפוץ שימוש כמו סימון, אבל אני מאמין שזה גם נברשות (חה חה, funny מאוד, קארן!) כאשר אתה שכבת אותו מתחת למוצרים אחרים. אני אוהב את זה כמו בסיס eyeshadow עבור טאן נייטרלי, taupe, כמו גם אבקת beige eyeshadows מאז זה לעודד את גוונים טעים שלך tad תוך הוספת רמז רך של פנינה.

האפקט הכללי? עצים טריים, מתאימים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הערה: אם יש לך Mac Satin Taupe, ארוחת צהריים עירומה או גיל על היד, לונה נראית נפלא מתחת לכל סוג של אותם.

ללא שם: הו, אתה יכול גם שכבת לונה עם סומק, מדי. כן, גם אבקה, כמו גם מסמרים קרם. DAB קצת על תפוחים של הלחיים שלך, ולאחר מכן הקש הסומק שלך על גבי עם גם אצבעות או מברשת בואש. או, לערבב את זה עם קרם שלך סומק על גב היד שלך לפני החלת משם עם האצבעות שלך.

מעורבב כמו גם unblended על העור שלי NC42
לונה מרגישה כמו כל כך מעט דק יותר, כמו גם Creamier Mac צבע סיר. לא לדאוג אם זה נראה סטריארק לבן ב swatch כי אתה לא תראה את זה יושב על גבי העור שלך אם אתה תערובת אותו.

כן, שכן זה קרם, לונה יהיה scoot קצת קצת … או הרבה, בהתאם לסוג העור שלך. אני משולבת שמנוני / יבש, כמו גם אזורים יבשים שלי כמו בסיסים צבע קרם. הם מתנפצים עליהם במשך כחמש שעות (אולי שישה בחורף), כמו גם אני לא בדרך כלל להחיל אותם לאורך כל היום מאז אם / כאשר איפור שלי משמרות כמו גם שינויים, אני בדרך כלל נהדר עם זה.

אם אתה שמנוני אל מקס, קודם כל, היה שם, נעשה את זה. אני מרגיש את הכאב שלך. שנית, לונה סביר להניח להחליק אידיאלי אתה, אבל אם אתה רוצה לנסות את זה, אתה עדיין יכול לעשות את זה לעבוד על ידי שכבת פריימר תחת זה כמו גם הגדרת אותו עם אבקה … אתה יכול להיות הרבה יותר טוב עם highlighter אבקה, כמו גם יש הרבה אלה מצוינים זמין כי הם גם מתוחכמים. לורה Mercier יש עסקה כל אחת עם אבקת הגדרת שנקרא זוהר כי אתה יכול לנצל כמו סימון עבור ברק dewy דומה. glow looks much warmer, though, since it has a strong gold tone, whereas Luna is a straight-up white.

פרסומת

Let Luna light your way! You can discover it in MAC’s long-term collection, if you’re interested.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply