Becca Après סקי זוהר פנים לוח עבור הולידיי 2017

Becca אורות עיניים לוח על העיניים שלי nars vibeke lipstick
אמרתי את זה קודם ואומר את זה שוב – אני לא אדם שלג.

אני מתכוון, אני אוהב להסתובב בבית האש ליד האש עם כוס יין אדום על שטיח של סנובורד … אתה חוזר לתא אחרי יום על המדרונות, יש כמה קקאו חם וחטיפים. זה מגניב, נכון? ואז, כמו, העור שלך נראה כל זוהר, כמו שאתה לובש את becca après סקי זוהר אוסף פנים לוח ($ 45), כי אתה כבר הפעלת עצמך על המדרונות.

פרסומת

מוכן זוהר?
מלמעלה: רוז קוורץ, Icicle, עונת החורף ברי, נחושת סומק, אופל, ברונזה בונדי
Becca בטוח יודע איך להתמודד עם אינטגרציה חלקה, אתה יודע? כשאני לובשת את המוצרים שלהם, אני לא יכול לדעת היכן מפסיק הברונזר שלי ואת הסומק שלי מתחיל, וזה גם הולך על הדגשת שלהם. המוצרים שלהם להמיס אחד לשני מבלי להשאיר כל קווים חמורים. העור הזוהר שלהם שומרי בעצם תערובת כמו שאתה frosting עוגה.

הזן את Becca Après סקי זוהר Palette עבור חג 2017.

אני לובשת ברונזה בונדי ברונזה ועונת החורף פרי סומק על לחי שלי, ואופל על לחצוות הלחיים העליונות שלי במורד גשר האף שלי. השפתיים היא nars lipta lipstick.
סקי Après מגיע עם אחד ברונזה, שני מסמרים ושלושה הדגשים, ואני אוהב להתחיל עם חום חם וטוף חום בונדי ברונזה, שאני חובב על הלחיים שלי סביב קצה הפנים שלי. ואז, אני buff קצת נחושת מסוממת או עונת החורף ברי סומק על תפוחים של הלחיים שלי לפני מיזוג אחד של הדגשים על גבי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זוהר פשוט וקל הוא הקסם של הדגימה של Becca.

Après סקי!
יש לי רגשות מעורבים על highlighter לבן קפוא שנקרא Icicle. זה סוג של funky, ואני בדרך כלל להתרחק דברים כמו זה, אבל זה יש פלאש כחול פנטסטי מוזר כי אתה רואה מדי פעם, ואני אוהב ש ‘* לא אוהב את זה!

אני שומרת אותו בפינות הפנימיות של עיני ולא ממש מטאטא את זה על פניו גדולות של הפנים שלי, כי אני מרגישה כזאת תהיה יותר מדי. אבל אם אתה נסיכה חיוורת, או, ילדה! – הכחול הזה יכול להיראות מטורף מגניב.

Icicle הוא אחד הגוונים החדשים, דרך אגב, כמו עונת החורף ברי סומק. כל הצבעים האחרים מקדמים מחדש.

FYI, אם כבר יש לך את הצבעים chrissy בקיץ האחרון, זה דומה לזה.

Après סקי זוהר לוח הפנים הוא 45 $, מהדורה מוגבלת זמין עכשיו בספורה ואולטרה.

פרסומת

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

נ.ב. Tgif! בכנות, לאן הלך השבוע?

Published by tduai

Leave a Reply