טום פורד קיץ SOLEIL 2017 מצמד גודל שפתיים ב Neotropic, Fathom, שפות טהור ו La Piscine

4 מתוך שישה חדש של טום פורד מצמד גודל שפתיים מ שמאל ב Neotropic, Fathom, שורס טהור ו La Piscine ( $ 36 כל אחד); לא בתמונה: l’odissea ו cruising
ללא שם: שפתיים fanciest- bitty שפתיים כי אי פעם ראיתי! אם הייתי הולך על החוף וראיתי אחד של קלאץ ‘של טום פורד גודל 2017 Soleil קיץ אוסף שפתיים שפתיים נוצצות על החול, הייתי חושב שזה היה פיסת תכשיטים אבודים, ואני הייתי חוטף אותו עם מהיר!

טום פורד מצמד גודל שפתיים מ שמאל נוטרופי, בחור, שורס טהור ו Piscine
היי, אם אתה הולך לשחרר $ 36 מותרות שפתון מותרות, זה יכול להיות גם נפלא. כמו שפתון הקיץ של טום, אלה צינורות זעירים יש זהב לקצץ אריזה לבנה, אבל הם גם קטן, אשר אני חושב עושה אותם חמודים במיוחד.

פרסומת

עם גודל מלא טום פורד שפתון מתנשא מעליהם בקנה מידה

יש שישה גוונים, והנה מבט על ארבעה מהם. כולם זמינים כעת ב דלפקים באינטרנט.

טום פורד גודל קלאץ ‘
עכשיו, עבור מיליון דולר שאלה: האם הם $ 36 ברמה חמוד?

ובכן … האם מישהו אי פעם צריך לבזבז 36 $ על שפתון מפואר? אין זכות? Buuut … מי לעזאזל אכפת? זה איפור. זה חמוד, וזה מיוחד. אם זה מתאים לתקציב שלך ועושה אותך מאושר, למה לא?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אפילו הקופסאות הן fab!
טום פורד מצמד גודל שפתון ב Neotropic
בטח, הם לחות ופיגמנט (הוא זה וניל אני טעם?), כן, הם מרגישים חלקלק נוח, אבל הם רק בליפס שפתיים קטנות. אתה מקבל רק 0.07 אונקיות לכל צינור, ואתה כנראה גם צריך להחיל מחדש לאורך כל היום, כי הם לא נמשכו זמן רב מאוד.

אני מתכוון, אתה יכול בקלות לקבל צינור של טיפול סוכר טרי במקום. הם נראים ומרגישים אותו דבר על שפתי, והם רק לחות. בנוסף, אתה מקבל כפליים מרכך במשך שני שלישים המחיר ($ 24 לעומת $ 36) ו- SPF 15 לאתחל.

טום פורד מצמד גודל שפתון בבאום טהור
טום פורד מצמד גודל שפתון בלם חופים טהורים
אם אתם אוכלים, שינה וחלום טום פורד, אני אומר לבחור את זה! – אבל אם אתה חוסך את זה 300 $ מגדל חתול שראית בבית הבתים בשבוע שעבר (ברצינות! ראיתי מגדל חתול של 300 $!) … אני לא יודע. זה תלוי בך.

טום פורד מצמד גודל שפתון בלוס אנג ‘לס Piscine
אם אתה בהחלט לא יכול לחיות בלי אחד, אני בלב שלם להמליץ ​​על כתום אדום neotropic. זה מפתיע מפתיע, כמעט באותו ballpark כמו שפתון קרם כיסוי מלא, אז אני מרגיש כאילו אתה מקבל בנג טוב עבור הכסף שלך.

גן החיות של קונור

לפני כמה ימים, יצאנו החוצה עבור הזמן המתוזמן שלנו לעתים קרובות על המגרש באזור השכונה הקטן שלנו משותף, ואת השכן שלי ג’ו יוצא והוא כמו, “היי! האם קונור רוצה לפגוש את ערבה הציפור שלי? ” וכמובן שאמרנו בטוח. אני חושב ערבה היא קוקאטו. הוא משמעותי ולבן וקונור ראה אותו ביראת כבוד …

ואז, זמן קצר אחרי שערבה בחרה לחופשה, קרה לנו על אחד החתולים הנוסעים של השכן האחרים, טאבי גדול, שנראה קצת כמו כרטיסיות, עובדה שקונור השתרבו באמת. החתול רץ אליה על הדשא, ואז ברחו מהר כשהתחילה לצחוק ולרדוף אחריו.

אבל החלק הכי מרגש של אחר הצהריים היה כאשר קונור הגיע לפגוש כמה כלבים משמעותיים.

הראשון, גרייסי, הוא המעבדה הצהובה בתמונה הזאת, והיא היתה מתוקה ועדינה והניחה לקונור ניגש אליה ותחבק אותה סביב הצוואר.

הכלב השני היה סנט ידידותי מאוד ברנרד – פי שניים כמו קונור. לקוולה הקטנה שלנו לא היתה שום פחד. ללא שם: זה סוג של flew המוח שלי! היא ניגשה אל שניהם כלבים, לא פתחת לחלוטין מהדבר הקטן שהוקף בהמות אלה, וטפחו בהם סביב הצוואר, חיבקה אותם, ואחר כך ניסו לעלות עליהם כאילו היו סוסי פוני.

פרסומת

אני לא יודע אם אני צריך להיות מודאג, lol! אני מקווה שהיא לא קצת dardevil … או אולי אני עושה. עשוי לבוא שימושי כאשר היא הולכת למאדים!

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply