איפור איפור גיבורים: שרלוט טילברי הוליווד מסנן ללא רבב להתאמה אישית מגבר

שרלוט tilbury הוליווד ללא רבב
מהו גיבור איפור לא בטוח? בשבילי, זה לעתים קרובות איפור מורגש, מוצר אוסף קבוע כי scoots תחת מסך מכ”ם של אוהבי איפור רבים אבל סלעים באופן קבוע את העולם שלי. סדרת הגיבורים הארוכים של Unsung Projects תכונות חלק מהמועדפים שלי.

עבור אנשים מסוימים, עכבישים שעירים, דיבור ציבורי, או בטעות מפוארים בקול רם בחדרים זעירים ללא חלונות במהלך מפגשי עבודה חשובים הם הדברים של הסיוטים הגרועים ביותר שלהם.

תרחיש הסיוט שלי? חיים ללא כל. ה. יסודות.

פרסומת

כן, אני יודע, החיים יהיה (כנראה) ללכת אם לא היה לנו אפשרויות שלום עבור עור זוהר, אבל – ואני שואל אומר את זה בכל הכנות – מה יהיה הנקודה ?? איפה הכיף בזה?

האחרונה שלי “היא היא או היא לא לובשת איפור?” אהבה היא שרלוט Tilbury ללא רבב מסנן להתאמה אישית מגבר, וכאשר אני לובש את זה אני מרגיש כאילו אני בחיים, נשימה, גירסה אמיתית של Instagram, כי sh * t blurs הכל. ברצינות, איזה נקבוביות?

“גלה מותג חדש מהפכני קטגוריה בפנים איפור עם מסנן הוליווד ללא רבב. זה חייב להיות בעל עור להתאמה אישית booster יש את הרבגוניות של פריימר פנים, עם זוהר מגה-ואט של סימון ואת המאפיינים המושלמים של המסנן הדיגיטלי האהוב עליך. בחר את רמת הזוהר עם איפור מסנן כדי להאיר את העור שלך רק איפה אתה רוצה את זה עבור עור קורן. ”

– Charlottetilbury.com.

הכיסוי הקושי-שם הוא גם – כמו הילדים אומרים – על נקודה, ואת הזוהר, זוהר, נראה פשוטו כמשמעו מואר.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

בסדר, אני אפסיק …

זה גימור dewy באופן דרמטי – אפילו dewier מאשר Mac פנים & הגוף או L’Oreal התאמה אמיתית Lumi – וחלקם עשויים לקרוא לזה גבוליים מזיעים.

אבל אני אוהב את זה.

לפעמים אני יהיה מאט זה למטה tad עם אבק אור של MAC Mineralize Skinfinish טבעי או Mac Mineralize רופף, ואתה יכול גם מט זה עוד יותר על ידי ערבוב זה עם הקרן האהובה עליך נוזלי מאט (כי זה טוב ב גם זה).

אני Mac NC42 וללבוש צל 5 שיזוף.
עם פלאש!

5 שזוף באור טבעי

פרסומת

אני לובשת את זה בימים חמים, וזה מושלם. אור מספיק אז אני לא מרגיש כאילו אני לובש שום דבר בכלל, וזה נשאר לשים!

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply