דיור החדש של Diorshow Pro Liner עיפרון עמיד במים הוא angling עבור אהבה נוזלית שלך liner

diorshow diorshow pro liner waterproof ב backstage שחור # 092 ($ 32)
אני אוהב לחשוב על עצמי כאדם יצירתי במקצת, שגם הוא קורה לשים שרשראות על החתול שלה, אז אני בהחלט מעריך את זה כאשר מותגים איפור לחשוב מחוץ לקופסה וטכניקה מוצרים יומי מזוויות שונות.

קח דיור החדש של Diorshow Pro Liner Waterproof Waterproof Eyeliner ($ 32), למשל. זה ממש ממש לוקח זווית אחרת!

פרסומת

חחח! עשיתי את עצמי לצחוק …

דיור קורא את אייליינר חדש “היברידי” כי זה בא בצורת עיפרון אבל יש גלישה צבע עוצמת של אניה נוזלי. במקום שיש קצה עיפרון מחודד רגיל, יש לו קצה משופע, זווית, כך שתוכל לצייר קווי רוחב שונים.

החזק את אניה בניצב לעפעפיים שלך, ואתה תצייל קו דק. מניחים אותו מקביל לעור שלך, והקו יהיה עבה יותר.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זה מגיע שישה $ 32 גוונים – backstage שחור # 092, backstage חום # 582, backstage כחול # 272, מאחורי הקלעים # 042, מאחורי הקלעים # 472, מאחורי הקלעים # 182 – זמין כעת באוסף הקבע של דיור.

נאבקתי קצת את הפעמים הראשונות שניסיתי להשתמש בו. הצל היה מאחורי הקלעים שחור # 092. אני לא יודע … אולי יש לי צינור פאנקי, אבל העיפרון הרגיש נוקשה מאוד, וזה לא היה זה פיגמנט. זה בבירור לא רוצה להחליק על פני, בכלל.

ואז שברתי בטעות את הרעיון – פעמיים! – וזה היה כנראה רע שלי, כי אני סובב את הרעיון עיפרון רחוק מדי, וכנראה, אניה זה לא רוצה שתעשה את זה.

אופס.

לובש דיור Diorshow Pro Liner Waterproof ב Backstage שחור # 092 על קווים לאש העליון שלי

למרבה הפלא, אם כי, אחרי הרעיון שבר בפעם השנייה, Diorshow Pro Liner יש קצת יותר קל לשימוש. זה חל הרבה יותר בצורה חלקה עם עשיר יותר, הרבה יותר אינטנסיבי צבע.

לא הייתי אומר שזה חל בקלות כמו אניה נוזלית, כי כשאני מחליק את הרעיון העיפרון על פני העור שלי, אני עדיין יכול להרגיש שהוא נגרר לאורך קווי הרצועה שלי, אשר בדרך כלל לא קורה עם נוזל, אבל עדיין עדיין …

באשר למים של הנוסחה, לא רציתי דרך כל הממטרות שלי skivvies בזמן לובש את זה (עדיין), אבל הנוסחה נשארת לשים משחר עד דמדומים מבלי להעביר או להעביר לתוך הקפל שלי.

דוגמיות של דיור Diorshow Pro Liner Waterproof ב מאחורי הקלעים # 092
FYI, תצטרך לפרוץ צעד כאשר אתה עובד עם Diorshow Pro Liner כי זה מתייבש בערך דקה, אז אין לך הרבה זמן לצבור או זכות כל טעויות.

בסך הכל, אני אוהב Diorshow Pro Liner. זה pigmented מאוד לאורך זמן, אבל זה לוקח קצת זמן כדי לקבל טוב עם עצה זווית. זה, ואת זמן יבש מהיר לא מאפשר הרבה מקום לטעות, אז אם אתה מתכנן כתם או מקווה לעשות כל תיקונים, עבודה מהר.

כנראה הטוב ביותר עבור סוג מסוים מאוד של אייליינר – קווים עם קצוות רכים. באשר לציור קצוות חד? שכח מזה. זה עדיין עשוי להיות שווה את $ 32, אם כי …

פרסומת

אם אתה מנסה למצוא עיפרון גבוה, ארוך ללבוש לקווים ציור עם קצוות רכים, לנסות Diorshow Pro Liner, אבל אם אתה אוהב להקפיץ מספיק פריך כדי לחתוך זכוכית, ייתכן שתרצה להסתכל במקום אחר (כמו משהו ב ג’ל או נוסחה נוזלית).

מחיר: $ 32
זמינות: זמין כעת באוסף קבוע ב דיור מונים באינטרנט
איפור וערער דירוג הבלוג: ב

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply