סבון & תהילה חמאה צדיקים: מדויק אותו חמאה, עלות הרבה יותר טוב

סבון & גלורי של (עכשיו) $ 15 חמאת צדיקים
אתה עושה את זה נכון, סבון ותהילה!

בתוך גיל כאשר הרבה המותגים ערעור הם לחייב הרבה יותר עבור פחות מוצר, סבון & תהילה עם התבנית על ידי מזעור באמת במחיר.

פרסומת

כן, זה נכון! הם עושים את זה הרבה יותר חסכוני כדי לקבל חמאת הגוף שלך על.

הם השתמשו בתשלום $ 22 עבור 10.1-oz. אמבט של חמאה חסידי צדק קרם לחות, שלהם epically hydrating כבד hitter, אבל עכשיו זה 15 $! – כמו גם אני לא יכול להיות הרבה יותר נרגש.

מצאתי את הדברים האלה חג המולד האחרון, כמו גם למעשה ניצל את האמבט שלי כל השיטה למטה אל הירידה האחרונה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

לא באמת. הייתי בחדר המקלחת שלי יום אחד, ממש מחוץ למקלחת, כמו גם עירומה כמו ביום שבו נולדתי, כמו גם עשיתי את אצבעותי סביב החלק הפנימי של האמבט כדי לקבל כל טיפה אחרונה. דברים אלה היא ההצעה האמיתית אם יש לך עור אליגטור כמו מוי. זה לחות להפליא, כמו גם לא להשאיר שאריות מתסכל מאחור.

כנראה, אני לא היחיד שאוהב גם את חמאת הגוף הרך. לדברי סבון ותהילה, אמבט של חמאה צדיקים מוצע כל 20 שניות ברחבי העולם.

ללא שם: זהו Lotta Buttah, מותק! (4,320 ליום)

פרסומת

הוא מורכב של גליצרין, קקאו, כמו גם tagers שיאה, כמו גם שמן קוקו (מפואר לדבר “קוקוס”) לנעול לחות, כמו גם זה מריח אלוהי. זה כמו גירסת קרם של ניחוח שלי coco mademoiselle המועדף, אם כי שמעתי עם הגפן (גם הבין כמו ההערות כאן על MBB, LOL!) כי זה גם מריח כמו בית הספר הישן שהופץ דיאור מיס שלי .

ועכשיו זה 15 $! אני מתכוון, ברצינות, מי עושה את זה ?? אני אפילו לא יכול לזכור בפעם האחרונה ערעור המותג עשה אחד המוצרים העליון שלהם זה הרבה יותר זול. כובעים לך, סבון ותהילה. אני אוהד החדש שלך # 1.

סבון ותהילה של חמאה צדיקים, 15 $

רכיבים
AQUA (מים), Butyrospermum Parkii (Shee) חמאה, גליצרין, אלכוהול Cetearyl, Glyceryl Stearate, Theobroma Cacao (Cocoa) זרע חמאה, נוצף קוקוס (קוקוס) שמן, שמן זרעים, PEG-100 strearate, dimethicone, parfum (ניחוח) ), Phenoxyethanol, caprylyl glycol, dipropylene גליקול, carbomer, hexyl cinnamal, ethylhexyleclint, limonene, butylphenyl methylpopional, אשלגן hydroxide, bht, linalool, benzyl salicylate, tetrasodium edta, geraniol, glyceryl acrylate / אקריליק copolymer, אלוורה ברבדנסיס עלה מיץ אבקה, אלפא אייסומטיל יונון, ציטרל, Ascorbyl Palmitate

מחיר: $ 15 (מופחת מ 22 $)
זמינות: מוצע עכשיו ב Soam & Glory מונים, כמו גם באינטרנט רק ב SkinStore.com, Beauty.com כמו גם DrugStore.com
איפור, כמו גם ערעור דירוג הבלוג: A-to-freaking-plus (A +)

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply