האם אתה מיוחד כאשר הוא נוגע מברשות שיער?

כי מברשות שיער טוב חייב גם להכפיל כמו מיקרופונים …
ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: ללא שם: Ya)

אני עושה לשמור על אלה שונים עבור משימות שונות, אם כי, כמו מברשות משוט עם שיניים להגדיר רחב עבור sucangling (כמו סם השכרת הנכס מברשת הנכס בתמונה בראש) ואת מברשות השיער של חזיר עבור אותם הזדמנויות נדירות כאשר אני מרגיש כמו לעשות אבל אני לא עומד לצוד “מברשת הטוב ביותר בעולם” אם זה עולה זרוע ורגל. בדרך כלל, כל עוד אני יכול לגרוף את זה דרך המגב שלי בלי שזה יתקיימו, הכול טוב, אם זה מברשת בית מרקחת או משהו חדש מסלון.

פרסומת

חוץ מזה הייתי מחונן 205 $ (!) מייסון פירסון מברשת, כי ככל מברשות ללכת, הדבר הזה די dang טוב. זה כמו הזיפים אפילו לא שם! הם גולשים בשיער שלי כמו וויל פארל להבי של תהילה, וכאשר סיימתי להשתמש בו, שערי נראה הרבה פחות פרוע.

אני לא חושב שאי פעם אני באמת לזרוק את זה הרבה עם מברשת כלשהו, ​​כי אפילו את מייסון פירסון הוא לא הרבה יותר טוב מאשר 10 $ מברשות ביעד. נו…

אז כן. אני מניחה שאתה יכול להגיד שאני מיוחד קצת על מברשות השיער שלי.

פרסומת

מה איתך?

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply