אתה יכול להתמודד עם להיות מפורסם?

לא יכולתי להתמודד עם היותך מפורסם … אבל אני יכול להתמודד עם עומד ליד אדם מפורסם, lol!
ממש לא! לא אהבתי את זה. ללא שם: אני מתכוון, אתה יודע … ללא שם: אני רוצה כמה perks. אני יכול כנראה להציע עם זה בערך שנה, אבל בסופו של דבר האינטרס היה ללבוש אותי, בנאדם. לא יכולתי להתמודד עם כל מה שעשיתי או השתמשתי או כאמור להיות מבוהל לחלוטין. אני אוהב לעשות אנשים אופייניים דברים waaaaaay כל כך הרבה. כמו, אני דרישה להיות מסוגל לקנות צנצנת גדולה נוספת גדולה של nutella, כמו גם את החדש בארה”ב רגיל ב 11 בערב מבלי להודיע ​​על זה לעולם!

האמנתי על זה מאז של סרט שהתחלתי לזרום אתמול בלילה בשם ג’מיני. ב Zoe Kravtiz (היא היא אמא שלה doppelganger, נכון?!) משחק שחקנית מפורסמת. יש לי רק כ -15 דקות לפני השינה, אבל יש סצינה ליד ההתחלה שבה היא עוזבת מסעדה, כמו גם הפפראצי מתחילים להטריד אותה, מנסה לעורר תגובה ממנה בשאלות גס, לא נראה כי … זה לא נראה כיף בכלל.

פרסומת

האם מאפשר לך להבין בדיוק איך מתברר כאשר אני משטח צופה בו … כמו שבוע, כי זה הזמן האופייני זה לוקח אותי לצפות בסרט בבית עכשיו, חחח! אני מתחיל סרט, כמו גם לצפות אולי 15 דקות לפני הכרטיסיות “צרכים” כדי לבדוק משהו על הסיפון או קונור “צריך” שותף צביעה או יותר טונות של כביסה “צריך” כדי לקבל מקופל.

המחזור חוזר על עצמו כל יום או שניים עד שהסרט נאמר, חה חה חה.

פרסומת

בכל מקרה, אתה יכול להתמודד עם להיות מפורסם? שואל מוחות רוצים לדעת.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply