שכבת ברונזה Eyeshadow על גבי Liner שחור ימינה וונקי Liner

הו, שלי מכסה מכסה … אני מבין שאתה יכול להרגיש אותי על זה. יש ימים כאשר אניה Lash העליון שלי מתברר בצורה מושלמת … אבל אז יש ימים אחרים כאשר זה לא. ?

ובימים אלה הם באאעאד.

פרסומת

אתה מבין בדיוק איך זה. רגע אחד, אתה מיישם את האניה שלך, לא מודע לאסון עומד להכות. הדבר הבא שאתה יודע, אניה שלך השתלטו על מחצית המכסה שלך. אם יש לך מכסים hooded כמו שאני עושה, זה גם עושה את העיניים שלך נראה קטן יותר.

אז, זה מה בהתחלה התרחש עם זה נראה ספציפי כאן. התחלתי, הייתי במצב רוח של אייליינר חתול שחור, אבל אני ממהר, כמו גם דברים יצאו מכל היד במהירות.

אניה שלי היתה עבה, כמו גם הכנפיים לא תואמות. עיני נראו נאה, זעירות.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כי לא היה לי מספיק זמן כדי לחסל את כל מה שגם להתחיל שוב מאפס, אני נזכרתי בטכניקה אני ניצול בזמן האחרון עם אניה עיפרון קל לעשות את המכסים שלי נראה פחות hooded, כמו גם קיבלתי שיטה דומה לתקן את התשאפט הזה.

הנה מה שעשיתי.

טבלתי זווית שטוחה נקייה לתוך צללית ברונזה נוצצת, רטובה כי ראש נקי עם ריסוס הגדרה, כמו גם מעורבב אותו ישירות על גבי האנייה השחורה מן הפינה הפנימית לכולם רבעים של השיטה החוצה.

למה?

ובכן, בדיוק כמו איך ליישם אניה בצבע בהיר על קו הריסים העליון פותחת את העין, שכבת ברונזה על גבי שחור גם עושה מכסים נראה הרבה יותר בולט, כמו גם גדול יותר מאשר הם באמת.

לאחר מכן, ניקיתי את נקי השתמשתי, טבלו אותו לתוך חום כהה, כמו גם מעורב כי על הפינה החיצונית של אניה שחורה כדי לרכך אותו כמו גם לייצר את האשליה של קצת יותר להרים יותר.

אני לא לגמרי מעריך בדיוק כמה גדול זה עשה את המכסים שלי להסתכל עד שאני חייב לקוסטקו, כמו גם התחיל לנסות על משקפיים פוטנציאליים …

צילמתי את העסקה שלי בלי מסגרות אז אני יכול להשוות את זה לתמונות של עצמי באמצעות כמה מסגרות חדשות שחשבתי על (כי אני nerdy ככה), כמו גם כשראיתי את האיפור שלי ב אקסטרים תקורה costco תאורה, הבנתי – אה, הצמד! – איפור העין הזה באמת עובד בשבילי.

ללא שם: כן … ללא שם: אני בהחלט הולך לעשות זאת שוב, אבל, כמו, בכוונה. לצחוק בקול רם!

איפור מפתח בשימוש במראה זה

עיניים: Pixi Limless Insikly עין עט ב Black Noir, Pixi העין השתקפות צל שילוב ב יופי טבעי, Mac אומגה, כמו גם ברון (גבות), אמנל מידות de chanel, mac gel

Base: Estee Lauder פעמיים ללבוש קרן בדבש ברונזה, Mac Strobe קרם ב Pinklight, שרלוט Tilbury Filmstar ברונזה & זוהר ב הוגן בינוני, Mac Sur סומק

שפתיים: Mac חשוף בעיפרון שפתיים, מק

זה גרם לי לצחוק כל כך קשה!

אני חייב לספק צעקה – לחבר שלי ג ‘ניפר שהציין את זה תעשייתי עבור פנדורה בהערות.

הבחור הזה! הוא הגיבור שלי.

פרסומת

אם הוא לכסח חצר על הבלוק שלי, הייתי בהחלט נהנה, כמו גם מריעים לו.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply