דברים מוזרים אני אוהב לעשות

נוער, זעיר!
1. טפח טיניקלי

היית מאמין שהרבה אנשים יגלו גרסאות מיניאטורות של מוצרי איפור מחמיר בעדינות, שכן מדוע יש פחות כאשר אתה יכול להיות moar? עם זאת, דוהטות של בקבוקי בושם זעירים, שפתון, כמו גם לוחות צללית כמו nars שילוב זעיר eyeshadow יש לי אגירה כל אוצרות קטנים.

מתאים בכף ידך
אז מה אם הם לא תמיד מעשיים? – במיוחד את הצינורות הקטנים של המסקרה. (הידיים שלי באופן בלתי צפוי נראה shrek- בגודל כשאני מחזיק אחד מאותם קטנות קטנות.) הם פשוט כל כך חמודים.

פרסומת

חם כמו גם (בעיקר) ניצוץ צללים
אני NC42 עור הטון ב- Mac.
הייתי בודק כמה צעצועים קטנים של קונור לפני כמה ימים, כמו גם לזכור בדיוק איך אני ניצל כמו דברים קטנים בגודל בובה כשהייתי ילד. כנראה, אני עדיין אוהב אוצרות קטנים.

2. אני אוהב להתעלל בעצמי עם סרטים איומים.

אם הדיאלוג נראה כאילו הוא נכתב על ידי סטונר לאכול טווינקים כמו גם דוריטוס ב 3 בבוקר, אני כל כך שם. כמו כן, לספור אותי אם הוא כולל כוכב טלוויזיה למציאות לשעבר לשחק זומבי אשר, נגד כל הסיכויים, חוסך את כדור הארץ מ פלישה זר. אבל, duuuuuuude, נקודה מכרנית: זה לא כמו שאני באמת נהנה בכל סוג של זה! אני אתחיל את הסרט, ואז לראות בדיוק כמה זמן אני יכול לשאת את זה לפני שאני לא יכול לקחת את זה יותר, כמו גם גם הדרישה לשנות את הערוץ או להפעיל את הדלת הקדמית לצרוח.

אני לא יודע … מסיבה כלשהי זה גורם לי להרגיש חזק יותר – כמו שזה המקבילה של הרמת משקולות נפשית?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זה לא היה סרט נורא, במצב שאתה תוהה.

3. אני אוהב לדמיין אנשים עם גבות Instagram.

תינוקות, פוליטיקאים, איש הקופה המויעה במטרה, שריקות את כל הדברים שקיבלתי מהצליל הדולר שמרי קונדו היתה מסיימת – כל מי שאני רואה היא משחק הוגן אם הם מתנדנדים על סט של “נורמלי / טבעי”. אז אני אקח את הפסיכולוגית, כמו גם להדביק זוג של גושי חסומים, כהה עליהם, כמו גם לנסות לא לצחקק.

לעומת זאת, בכל פעם שאני רואה מישהו עם גבות Instagram, אני מבחינה פסיכולוגית לעבור אותם עבור גבות טבעיות.

זה כיף נוסף בשדות תעופה, אגב! ?

נסיגה עד הזמן ניסיתי לעשות איפור עצבני, כמו גם בסופו של דבר עם זוג שני של גבות נוצצות
4. אני גם רוצה לדמיין את כל ההורים בפונקציות לגיל הרך כמסיבות 20-somethings.

באופן ספציפי, אני אוהב להעמיד פנים שהם כולם במועדון, שלום שיכור, כמו גם עושה את הדברים בודדים 21 שנה לבצע בקול רם כמו גם רווחים צפופים. אני עושה את זה כל סוג של זמן אני מוקף הורים אחרים, כמו גם זה מבדר לי בלי סוף.

5. אני אוהב לעמוד במקלחת, כמו גם לזכות בטיעונים מזויפים.

בעוד אני שוטפת את השיער שלי, כמו גם פילינג, כמו גם עושה את yoozh במקלחת, אני אראה על “שיחות מחוממות” יש לי (או רוצה להיות) עם חברים טובים או משק בית או מכנסיים cranky מי גנב את אזור החניה האוטומטי שלי ב Costco, כמו גם אני אחזור אותם במוחי כדי להבטיח שאני יכול להיכנס זה קאמבק נמרץ כי של התוכנית התרחשה לי כמו שאני הולך משם.

ללא שם: הו, אתה יודע, רק chillin ‘במקלחת, לאחר מחלוקת מזויפת עם עצמי …

פרסומת

El Hub always wonders why I spend so much time in there, as well as I’m like, duuuuuuuuude, now you know!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply