ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם יופי הבלוג הקמיע, Vol. 635

היו כמה חודשים – חלון קצר מאוד – כאשר הכרטיסיות היו פשוט, כמו, נבדק, כמו גם לחוץ מתוך קיטי דוגמנות, כמו גם הוא באמת ארז את כל הדברים שלו, כמו גם בראשותו אל ארץ השמים הענקיים כדי ללכת אחרי חיי בוקרים.

כן, זה לגמרי נכון! אני ההנחה שאני צריך להסתיים להיות חשוד כאשר הוא היה לי לשחק את הגירסה האקוסטית של בון ג ‘טוב של מת או לחיים על לחזור במשך שלושה שבועות ישר. הדבר הבא שאתה יודע, אני מזמין מגפי בוקרים, כובעים 10 ליטר, כמו גם אבזמים חגורה משוכללים (אשר, תאמינו לי, הם לא פשוט לגלות עודף משקל חתולים טאבי).

פרסומת

אל תשאל אותי למה הייתי כל כך מזועזע כאשר הוא חשף יום אחד שאנחנו עוברים לחווה שלו במונטנה.

למען האמת, באמת אהבתי את זה באמת. אהבתי להיות מחוץ לרשת, כמו גם אני מעריך כרטיסיות של זיקה לסוסים. מביט בו, לא היית מאמין שהוא חתול סוס. אני מתכוון, הוא היה כל כפות רכות, כמו גם פרווה מטופחת ללא רבב, אבל הוא ירד כמו גם מלוכלך, בנאדם! חיי החווה מתאימים לו היטב.

היו שם כמה מקרים שבהם אני יכול להישבע שהוא אינטראקציה עם סוסי הפוני שלו בטלפת. שאלתי אותו בקשר לזה כשהיינו מבשלים שעועית מתוך יכול על מדורה, כמו גם אמר שהוא מרגיש עמוק עמוק עם הסוסים. הוא העריץ את חוסר היכולת שלהם להיות מאולף.

פרסומת

ברור שחזרנו לאזור המפרץ. עסקי הטכנולוגיה שלו המשיכו להתקשר, כמו גם את האנשים האופנה גילו אותנו בסופו של דבר, אז הוא היה צריך לחזור לחיים אמיתיים, כמו גם כן.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply