שבת גלישה, 22 דצמבר, 2018

אז, אתה יכול להאמין כי ראית קהילה קהילת חג המולד מסכים לפני, כמו גם אולי יש לך … אבל תן לי לספר לך, לא חווית את אמא של כל מסכי חג המולד עד שמישהו מאפשר לך לביתם, אשר מכוסה קומה לתקרה (פשוטו כמשמעו) עם קישוטים לחג המולד.

Rombeiro בית חג המולד ב Novato הוא די ידוע סביב חלקים אלה, כמו גם זה יכול להיות אפילו הרבה יותר מוכר בקרוב מאז הם הולכים להיות על ABC של אור מעולה להילחם להרחיב כאשר הוא airs בשנת 2019.

פרסומת

הם משק בית אזורי בעיר אשר כבר לשים על אור חג המולד מפואר, כמו גם מראה מוסיקה במדשאה הקדמית שלהם במשך 27 השנים האחרונות, עם זאת, אבל המופע ממשיך בתוך הבית בפועל! כן, אתה נכנס פנימה כמו גם טיול בכל חדר, אשר מעוטר בסצינת חג המולד שונים.

זה כמו מסך קטן וגאס קטן בקנה מידה קהילתי (Word ברחוב הוא כי כוח החשמל שלהם הוצאות $ 4,000 בכל דצמבר). האם הניסיון יתר על המידה? הו, לגמרי, אבל אני מאמין שזה קיטשי, נפלא, כמו גם כיף. זה בהחלט משק בית שאוהב חג ​​המולד.

החלק המועדף שלי מהטיול היה חדר המלאך. כל כך נפלא, כמו גם שקט …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אנשים, מסביב, מפרץ, שטח, זרם, רומבירו, בית, כל, עונת, ארוך, נהנה, לחג, מסכי, כמו גם לעודד גדול. בסוף הסיור, אתה מספק את rombeiros, אשר בדיוק כמו טוב כמו יכול להיות. הם מסתובבים באזור המטבח, כמו גם לדבר עם כל מי הולך. הם יהיו אפילו להציג תמונות איתך אם אתה רוצה. כל הצעירים בנסיעה גם לקבל קנדי ​​קנדי.

אני לא מאמין שאני חי כאן כמעט 10 שנים, כמו גם רק גילה על זה השנה. יש לדבר כי זה יכול להיות בשנה האחרונה rombeiros עושים את זה, אז אם אתה בכל מקום ליד נובאטו, בוא לבדוק את זה.

זה לגמרי חופשי לבקר, עם זאת יש תיבת תרומה בחזית אם אתה מרגיש כל כך נוטה. הבית הוא ב 34 devonshire כונן ב Novato, כמו גם הם פתוחים בערבים מ 6-10 עם ינואר 6th.

על פתק זה, בואו ניקח את הקריאה של השבוע.

אתה מבין שאני תמיד אהיה #teamcindy כאשר הוא נוגע לשנות ה -90 supermodels, אבל יש לי שום דבר כמו עבור קמפיין Nars החדש בכיכובו של נעמי קמפבל הנודע.

הנה בדיוק איך להשיג את השיער של ג’ייסון מומחה, כמו גם זקן מ Aquaman. המציאות נאמר, לא בדקתי את squat במאמר קצר זה, כמו גם רק הסתכל על התמונות.

עמית לתוך חיי הטריק של חתולי רחוב מרחבי העולם.

RIP, תעלות אוריב.

שוק הקסם של דרום קוריאה הוא בין 10 העליון של העולם, ולכן מותגים קסם ענק מערמים לאזור הטוב ביותר עכשיו.

פגוש את בן 16 נילנסי פאטל גוג’אראט של הודו, אחרת הבין כמו מחזיק שיא עולמי גינס עבור השיער הארוך ביותר על נער.

הכל על הגידול של מים micellar, כמו גם איך זה בסופו של דבר להיות הגביע הקדוש של האינטרנט של טיפוח העור עצלן.

איך PH באמת משפיע על העור? הנה מבט טוב יותר.

אם כבר מדברים אם העור, הנה המדריך הכולל שלך כדי הביתה טיפול בעור כלים.

אה, הגיל הישן השאלה: איך איך מותגים בושם חדש לשכנע את הצרכנים ללחוץ על כפתור “לקנות” בלי להבין בדיוק מה ניחוח יהיה ריח כמו? זה נראה כמו Phlur, מותג נישה חדש, עושה משהו הכי טוב שכן הם הציעו 90,000 בקבוקים ללקוחות לפני הלקוחות אפילו הריח את הריח.

הערכות מזויפות על הספורה? חשבון. איפור שורות Photoshopping זרועות עם דוגמיות כדי לגרום להם להופיע כהה יותר? כן. לא כל מה היה מקסים בקסם בשנת 2018, כמו גם זה היה שנה מטורף במיוחד עבור חשבונות רשת חברתית, מותגים כמו גם מייסדי המותגים מתנהגים בצורה גרועה.

NewsFlash: אף אחד לא רוצה ריח כמו בריטני ספירס יותר, כמו סלב ניחוחות הם waning בפופולריות.

המדריך העליון בראס ספורט עבור ציצים ענקיים.

במצב היית תוהה, זה בדיוק איך חתולים ויקינג שונים מן הקיטיות העכשוויות של היום.

התנגשתי את המנגינה הזאת במכוניות ובמשאית לפני כמה ימים, כאשר קונור צעק “לא רוקדים במכוניות ומשאית משאית!” כן, זה היה מצחיק.

במצב אתה דרישה כמה רקע מתפתל חג המולד מוסיקה להקשיב בסוף השבוע הזה …

מה קורה כאשר המלכה מת

ללא שם: הו, זה היה כל כך טוב.

אני הולך על פני השטח האחרון של גלישת מתנה, כמו גם אני יכול או לא יכול לעשות כמה עוגיות הרבה יותר עבור השכנים שלי.

פרסומת

מה אתה כמו בסוף השבוע הזה?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply