נשיקות בשבילך מן MAC Veluxe איסוף טרויס שפתון, כמו גם כוסות קרמאי

שלושה, או טרויס, כמו המוסד הגבוה שלי צרפתית מדריך Madame Sonsteng היה המדינה En Francais, הוא מספר הקסם עבור Mac Veluxe אוסף טרויס , כמו גם אתה חייב המדינה הכל איטי תנועה, כמו גם מתוח כמו, “twaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.” Veluxe twaaaahhhhhhhhh!

מבחינה טכנית, האוסף לא מופיע על דלפקים או בחנויות עד 13 אוגוסט, אבל זה כבר מוצע באינטרנט.

פרסומת

הצענו על מוצרי העין בשחרור קצת בזמן, אבל אתה מבין בדיוק איך זה עם Mac … יש אוסף חדש כל 3.5 שניות, אז הנה רענון מהיר.

האוסף מגיע לחנויות, כמו גם מונים בקרוב, אבל אתה צריך בבקשה לעשות לי טובה עכשיו כמו גם בדק את הרישום הזה בקול רם כמו רובוט (כי זה רק יותר כיף ככה).

Mac Veluxe אוסף טרויס כולל …

6 חדש Veluxe Pearlfusion Shadow Trios ($ 25 כל אחד)

6 שפתון (16 $ כל אחד)

4 כוסות קרמיקה (20 $ כל אחד)

2 הוט & mascaras שובב (22 $ כל אחד)

247 Shader שטוח נקי ($ 25)

הכוכבים של המופע, כמובן, הם טריקו של Veluxe חדש, אבל השפתונים, כמו גם משקפיים קרמאי הם מעניינים, מדי. אני מסתכל קדימה להשתמש במספר מהם בסתיו זה נראה. בדוק אותו …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

Mac Veluxe שפתון טרויס משמאל ב שפתון קרמיין בדיוק איך טרופי, שפתון קרמית בשיחת כרית, שפתון mplified ב רויאלי, קרמשיין שפתון ב flatingcope, שפתון קרמית ‘ב quelle, כמו גם שפתון שפתון quelle, כמו גם שפתון שפתון הים
Mac CremeShe נוער מלמעלה למטה: מואר ברכות, נערץ בעיצום, כמו גם אאוטסידר כהה (לא בתמונה, רם & מקסים)

Mac cremsheen שפתון ב flatingcope

Mac Cremelesheen שפתון ב Quelle הפתעה

Mac קרמן שפתון שפתון
Mac שפתון מוגבר ב Royally Riotous
Mac קרמן שפתון בשיחת כרית
Mac Cremelesheen שפתון בדיוק כמה טרופי
זכוכית קרמניז מוארת בשקט
Mac קרמאיין זכוכית בעיר עשיר
Mac Cremeene זכוכית אאוטסידר כהה
כל מה שאני צריך לציין זה: flowercope, הפתעה quelle, Heux, כמו גם כרית. עם אלה ארבע שפתונים בשקית האיפור שלך מיאו, אתה תהיה נהדר עם סתיו (ואולי אפילו החגים).

הנוסחה השפתון של קרמשינס, דרך אגב, היא גבוהה על גבוה על המקרא שלי. אני friggin “פולחן זה. שפתון אלה מרגישים חלקים, לחות, כמו גם אני אוהב בדיוק איך יש להם רק את הסכום המושלם של נוח “להחליק” להם על השפתיים שלך כאשר אתה משפשף אותם יחד.

Both the Cremesheens as well as the Amplified lippies are my favorites. אני לגמרי באינטרנט עבור אותם.

As for the four Cremesheen Glasses in the Veluxe A Trois collection, meh… I believe they’ll be much better for layering on top of lipsticks than for using on their own. I’m a fan of the Cremesheen Glasses in general, since they aren’t sticky as well as they’re super moisturizing, however depending upon the color, a few of them (like the ones here) can apply a bit patchy.

What do you believe of the Veluxe A Trois collection lippies? have you gotten any type of of them yet, or do you plan to?

In other news, TGIF! I’m heading to the movies this evening to take El Hub out for his birthday. Yes, it was his birthday this week, as well as one of his provides is/was a movie of his choosing, so we’re going to see objective impossible 12, or something like that. חָמֵשׁ? שֵׁשׁ? I lost track. There’s been so many of them…

פרסומת

Whatever you’re as much as tonight, have fun! I’ll see you in the morning.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply