מאחורי הקלעים במאפייה … ועין מעושנת שוקולד

מופעל על ידי עוגת שוקולד
מאז התחלתי moonlighting כמו מקצועי (עדיין טירון!) Cupcake בייקר אוקטובר האחרון, ועבדו בחלק האחורי של הבית במאפייה מקומית, אני כבר בוחן דרכים למזג את עולמות פנטסטי של עוגות, ועוגיות, ו עוגות, ועוד סוגים של אפייה … וגם איפור.

לדוגמה, ישנן דרכים שבהן cupcake אפיית עוגיות דומים. כמו, למשל, את התהליך הבסיסי שאתה עובר לעשות עוגות ועוגיות זהה. ראשית, אתה מושך יחד את החומרים היבשים שלך ואת החומרים הרטובים שלך, ואז אתה חלופי רטוב עם יבש.

פרסומת

זה גם אותם דברים כשאני אפייה על כיף בבית, עם ההבדל המשמעותי ביותר להיות כי הכל הוא scaled עד פרופורציות גבוהות מטורף במאפייה. כמו, לפני כמה ימים, אני baked 15 שכבות עוגת שוקולד עבור שווי של יום אחד של הזמנות! זה לעומת בבית, שבו אני יכול לעשות שלוש שכבות, לכל היותר.

עבודה במאפייה כבר ממש מגניב כי אני לומד הרבה, אבל אני תמיד קצת מפחד כי אני אעשה משהו טועה להחריד, כמו לשרוף גדול- @ SS אצווה של 600 עוגיות סוכר …

אפוי אלה עוגות שוקולד!
הבדל נוסף בין אפייה בבית ואפייה במאפייה הוא איך אנו מבצעים משימות הכנה בחלק קטוע, ובמהלך כמה ימים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

בבית, אני מי שממנה את החומרים, מכין את הבלילה, אופים את העוגות או עוגות, ומקשר מתחילתו ועד סופו.

זה * Hella * בלילה שוקולד!
אתה אפילו לא רוצה לדעת כמה חמאה זה מערבל גדול ביותר עכשיו …
אבל במאפייה, המשימות נשברות לרשימות משנה מסוימות מאוד, כך שבכל נקודת זמן, אחד האופניים האחרים יכול להרים איפה אופה אחר עזב. זה מאוד יעיל ככה!

זה נראה שאני לובש כאן, מה שעשיתי עם תערובת קקאו זואבה וקרמל מלנג לוחות, השראה על ידי אותו מגה שוקולד אופים שהזכרתי!

תערובת Cocoa Zoeva (משמאל) ו Caramel Melange (מימין) Eyeshadow לוחות
ללא שם: הו, והנה עוד דבר גדול שלמדתי לעבוד במאפייה … וזה כנראה ברור מאוד: אנשים באמת, באמת, באמת כמו עוגת שוקולד.

כי אנחנו עושים הרבה עוגות שוקולד, ושוקולד נחשב לאחד “foolproof” מתכונים. במאפייה, הם נותנים אותו לתמונה כמוני כי, אלא אם כן אתה בלגן חם מוחלט, אתה לא יכול לאסוף אותו. זה עוגה מבוססת שמן, אז אתה פשוט לזרוק את כל המרכיבים לתוך מיכל ומערבבים אותם יחד, ואתה די הרבה מובטחת כדי לקבל עוגה לחה!

פרסומת

השתמשתי בשני השראת מזון על ידי Zoeva בעין זו שוקולד מעושן … זה התברר קצת פינק יותר ממה שאני רוצה, אבל אתה יודע, במקרים מסוימים אתה מגיע לנקודה זו ואתה לא יכול באמת לחזור, אז אתה פשוט לבחור את זה. לצחוק בקול רם!

שכונה ידידותית שלך אפייה מכור,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply