השתמש במוצרים פעמיים חובה כדי לקבל את השלל קדחתני החוצה את הדלת מהר

אם אתה בכלל כמוני, רוב הימים שאין לך אפילו זמן לגלות גרביים תואמים, כמו גם לנקות את השיער שלך, שלא לדבר לבד לשים על איפור, לפני שמהרוץ החוצה את הדלת. למרבה המזל, יש לי טכניקה שעלולה לסייע קצת. מספר של מוצרים שאתה כנראה לנצל כאשר יש לך זמן ללבוש איפור יכול להיות מנוצל יותר מאשר מטרה אחת, כך שהם יכולים לסייע לך לחתוך בזמן הדרוש כדי להתכונן. תן לי להראות לך!

קונסילר / עין פריימר

קונסילר הוא אחד מאותם מוצרי קסם שאני תמיד מתקרב על ידי מאז זה יכול להיות מנוצל כל כך הרבה דברים שונים. במקרה זה, אני ניצול זה להסתיר מתחת לעיניים שלי, כמו גם על העפעפיים שלי עבור eyeshadow. כדי לחתוך בזמן עוד יותר, אתה יכול אפילו לנצל אותו כדי להסתיר אזורים בעיה במקום ניצול הקרן.

פרסומת

אחד המועדפים שלי כרגע הוא Revlon Colorstay קונסילר.

כאשר ניצול קונסילר כמו פריימר עיניים, ודא שאתה רק לנצל כמות קטנה, כמו גם לשלב אותו באמת טוב. אם אתה גלוב על זה, זה יעשה את הצללים שלך לקמט כמו גם להסתובב, כמו גם זה לא מה שאתה רוצה! לא רק הוא קונסילר הולך לעשות את הצללים שלך נראה יותר תוססת, כמו גם האחרון האחרון, אבל זה יסייע אפילו כל סוג של ורידים קצת שיש לך מציץ עם המכסים שלך.

קונטור קיט / eyeshadow

זוהי טכניקה שאני אוהב לנצל גם כאשר אני לא ממהר, כמו גם זה כמו כן פנטסטי לנסיעה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

פרסומת

אבקות בערכות קונטור הן גוונים מושלמים לנצל על העיניים, כמו גם אני אוהב את ערכת מתאר אנסטסיה. רק לזרוק אחד גוונים קונטור בקפל, כמו גם את גוון הדגש על המכסה שלך, כמו גם אתה נהדר ללכת!

ליפסטיק / סומק

ליפסטיק הוא בעצם ניסח את אותה שיטה זהה קרם סומק הוא, אז זה מושלם לנצל על שתי השפתיים שלך, כמו גם את הלחיים שלך. גביע קרם Mac היא בחירה מושלמת. זה צבע ורוד עירום זה נראה נהדר על כמעט כל סוג של צליל העור. פשוט הקש קצת כמות על תפוחים של הלחיים שלך, כמו גם תערובת פנימה.

אני מקווה טיפים אלה יכולים לעזור לך לצאת את הדלת קצת יותר מהר, כמו גם לא להיות כל כך מאוחר לכל מה שאני. האם יש לך כל סוג של מוצרים פעמיים חובה שאתה אוהב לנצל כאשר אתה ממהר?

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply