מסודר, כמו גם לי חדש: Mac Springsheen Sheertone Shimmer אבקה סומק

Mac Sheertone Shimmer סומק בעמידה (22 $)
מסודר, כמו גם לי חדש

שלא כמו סדרת הגיבורים שלי Unsung, אשר תכונות לטווח ארוך אוסף מוצרים שהבנתי כמו גם אהבתי הרבה זמן, מסודר, כמו גם חדש לי סדרה מרווה לטווח ארוך אוסף מוצרים שהחליק תחת מכ”ם לזמן מה, עם זאת, ואז מצאתי אותם! – כמו גם עכשיו אני מאמין שהם מסודרים כמו גם לי חדש.

אני מתייחסת בחיבה אל Mac Sheertone Shimmer סומק בעמידה כמו “Strobing עבור אנשים עצלן”. (כמוני!)

זה צבע אלמוגים ורדרד מדהים עם פנינה מוזהבת, כמו גם אני לא יכול להיות האדם היחיד שמאהב את השם. אני ממשיך לשמוע את המילים “ברוס Smbingheen,” כמו גם אז אני תמונה קצת קומפקטית עם זרועות קטנות, כמו גם הרגליים משחק גיטרה …

פרסומת

בכל מקרה! הוא מאיר את התפוחים של הלחיים שלי עם אלמוג ורדרי די, בעוד הפנינה הזהב בו עושה את עצמות הלחיים שלי זוהר.

Mac Sheertone סומק (ברוס?) Springsheen

Swatch of Mac Springsheen סומק על העור שלי NC42

אני אף פעם לא מנסה למצוא שיטות כדי לייעל את שגרת האיפור שלי, כמו גם לצאת מהדלת מהר יותר, כמו גם את אחת הסיבות שאני אוהב springsheen, וזה לא חדש, אבל רק לאחרונה מצאתי את זה קו ארוך טווח.

השגרה שלי עם זה? – BB קרם, אבקה, כמו גם אז כמה שכבות של מעפילים על הלחיים שלי. אין דרישה ללבוש סימון נפרד מאז מעיינות מובנית של Springsheen די הרבה עובד בדיוק באותו אופן. אז אני אעשה את הריסים שלי, כמו גם שפתיים, או עם שפתון, או עם מבריק עם רמז של זהב בו כמו מק נימפת, תינוק ענק או באז גדול.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

לובשת Mac Springsheen סומק על לחי שלי

פרסומת

בפעם הראשונה שאני מחליקתי (ברוס) Springsheen על גב היד שלי חשבתי, “או, אורגזמה nars!” מאז זה נראה קצת כזה, אבל אני מאמין שזה הרבה יותר אלגנטי. סיביות הפנינה הזהב הם עדינים, כמו גם לא כמו “בפנים שלך”, כמו גם אני גם בדיוק כמו שיטה Springsheen מרגיש. אני מאמין שזה רך יותר, כמו גם חלקה יותר מאשר אורגזמה, כמו גם הרבה יותר קל לתערובת, methinks.

מחיר: $ 22
זמינות: חבר Mac לטווח ארוך קו, כמו גם הציע עכשיו באינטרנט, כמו גם ב Mac מונים
איפור, כמו גם ערעור דירוג הבלוג: א

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply