איפור ויופי בלוג יום שני סקר, Vol. 513

אז … מהו סקר יום שני?

ובכן, זה לא בדיוק סקר. זה יותר מתפתח כל הזמן (מתפתל?), רשימה אקראית קצת של שאלות אני כבר לשים את הקוראים כל יום שני בבוקר עבור 11 (!) שנים. (זה כמו kickstart עבור המוח שלך.) תמיד נהניתי לקרוא את התשובות שלך בהערות, ואני מקווה שאתה נהנה לקרוא את שלי.

1. אתה מקבל את ההזדמנות לשחק גם את הגיבור או את הנבל בתמונת תנועה גדולה. איזה תפקיד אתה בוחר?

ללא שם: נבלים בדרך כלל יש שיער טוב יותר איפור ותלבושות. ו snappier אחד- liners. אבל הייתי הולך עם הגיבור כי אני הולך קדימה להניח כי הסרט הולך להיות מכה בלוקבסטר, ואני מעדיף לא יש זרים שלא ניתן להבחין ביני לבין הדמות לצעוק עלי בפומבי ללא סיבה טובה.

אבל עמוק בלבי, הייתי תמיד תוהה מה זה היה רוצה לשחק? נבל, כי זה היה התפקיד שאני באמת רוצה …

פרסומת

2. מהו הדבר האחרון הקשור ליופי שעשית?

אני פשוט trimmed את הציפורניים שלי עם קליפר מסמר, ואין לי את המילים כדי לתאר במדויק את גודל הקלה שלי עכשיו. אני לא יכול לסבול את זה כאשר הציפורניים שלי אפילו מיקרומטר זמן רב מדי. קצר, קצר, קצר הוא הדרך היחידה שאני יכול לעשות את זה דרך החיים.

3. האם אתה מעדיף לאכול רק סלרי גלם במשך שבוע, או טופו פשוט, קר? (ואתה צריך לבחור אחד, אתה לא יכול לבחור “לא.”) הערה: זכור כי אתה לא יכול להתלבש את האוכל שלך, או. אין accouterments כמו חמאת בוטנים, גבינת שמנת, רטבים, מלח, פלפל, תבלינים, ולא מיזוג אותו לשכחה בויטמקס. שום דבר. רק סלרי ישן או קר- @ ss tofu.

Eegh. בסדר … אני אלך עם טופו. אני חושב שאני עדיין רעב כל הזמן, אבל אני בטח יהיה פחות רעב מאשר אני לא לאכול שום דבר מלבד סלרי.

4. אם אתה יכול לבחור לעשות איפור של מישהו בעולם, אשר איפור היית עושה?

הממ … זה עדיין מוקדם, ולא היה לי מספיק קפה, אז אני לא מרגיש עמוק במיוחד או פילוסופי עכשיו, אבל אני אגיד … פאט מקגראת? פעם אחת פגשתי אותה, היא נראתה די נחמדה, אז אני חושבת שהיא יכולה לספר לי את כל הדברים שאני עושה לא בסדר (או ימינה), אז זה יהיה הזדמנות טובה למידה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

5. האם אתה מעדיף להסתובב כל היום לבוש תחתונים לא נוח (כדי להבהיר, זה יחול על החזייה שלך ואת התחתונים שלך), או עם חצץ ממש מטריד בתוך הנעל שלך?

ללא שם: Blergh, תחתונים אני מניח … ללא שם: אני יכול להתמודד עם חזיות מתואמות underwear, אבל חלוק הנעל שלי? לעזאזל, לא. אני לא יכול לעשות את זה!

יום שני שמח

ובכן, נראה כאילו אני קורעת את המסקרה עמיד למים כי יורד גשם כאן ולא קאל (זה על ידי Mac הוא fave שלי, דרך אגב).

יש לך יום טוב היום, “K?

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

פרסומת

קארן

נ.ב. הנה השאלות להעתיק ולהדביק עם התשובות שלך בתשובה:

1. אתה מקבל את ההזדמנות לשחק גם את הגיבור או את הנבל בתמונת תנועה גדולה. איזה תפקיד אתה בוחר?
2. What’s the last beauty-related thing you did?
3. would you rather eat nothing but raw celery for a week, or plain, cold tofu?
4. If you could choose to do anyone’s makeup in the world, whose makeup would you do?
5. would you rather walk around all day long wearing uncomfortable underwear (to clarify, this would apply to both your bra and your undies), OR with a really bothersome pebble inside your shoe?

Published by tduai

Leave a Reply