כיצד להפיק את המרב של Mac Dazzleshadows מן Mac Le Disko אוסף

האם אתה מוכן boogie? בגלל שאני! – ב Mac Dazzleshadows מן החדש Mac Le Disko Collectwanted – אחד מאיר דיסקו קומה (להשלים עם אריחים מרובע הרצפה לשנות צבע לקצב של המוסיקה) וכדור דיסקו כסף עבור מפלגת משרד מאופר. אני אציע מוסיקה וחתול (כי מהי מסיבת דיסקו ללא טאבי שמנמן? – מסיבת דיסקו משעממת, זה מה). אתה מביא את פעמוני הפעמון והמהלכים החלקיים שלך.

En Layu של תשלום כיסוי, להגיע ללבוש אחד של אטמי דאזלבאדוב חדש מאוסף חדש Mac Lexo, ולהיכנס לדלת הקדמית עושה את ההמולה.

פרסומת

ללא שם: הוא לבנים … בית!

עבור צל של צל רולר לאהוב שם בחוץ, Mac Le Disko אוסף זמין כעת ו shristling עם dazzleglasses, כמה superslicks (זהב וכסף גוונים, הן מחדש מחדש) ואת מברשת Shader שטוח (גם לקדם מחדש מחדש ), אבל אני מרגיש כמו רבים של פריטים הם ציד עבור האירוע הראשי dazzleshadow – קו של מאוד נוצץ מתכתי glittery eyeshadows כי יכול מאוד לגרום לך ללכת “OOH!” כאשר אתה פותח אותם.

11 מתוך 12 Dazzleshadows מן Mac Le Disko אוסף, 21 $ כל אחד לא זוכר אי פעם לראות את אלה לפני, אז אני חושב שהם חדש Mac צל ניסוח, במקרה זה מהדורה מוגבלת, 21 $ כל אחד, זמין ב 12 גוונים …

היא נוצצת – אפור בהיר עם ניצוצות כסף

ריקוד אחרון – בז ‘אפרסקי עם ניצוצות ורודות

בואו נגלגל – ברונזה אדמדם עם ניצוצות

נסה אותי – ירוק כחול עמוק עם נוצצים

תגיד שזה לא כל כך – אפור כהה עם ניצוצות ורודות

לא יכול להפסיק לא להפסיק – עמוק עמוק סגול עם ניצוצות

בואו בוגי – שחור עם ניצוצות

בום לגדול חדר – אור בורגונדי עם ניצוצות אמרלד

אני אוהב 2 נוף – חום באמצע עם נוצצים זהובים

איטי / מהיר / זרימה – ברונזה עם ניצוצות אדומות

קבל פיזית – סגול עם ניצוצות כחולות בהירות

להרגיש את החום – סגול כחול עמוק עם ניצוצות ורודים

על המכסים שלי: נסה אותי, עם ריקוד אחרון בפינות הפנימיות ולהרגיש את החום לאורך lash lashouou נמוך יכול להיות טונות של כיף עם הצללים האלה – מאוד שימרי נצנצים- fests גבוהה סוכל אפקטים מסולקים – אבל ברכישה ללכת באק, אני חושב שזה עוזר לדעת איך לעבוד אותם; אחרת, תסכול יכול להתרחש.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

על פתק זה, כאשר עובדים עם אלה, הנה כמה דברים לזכור …

1. השתמש בבסיס שמנת

לא משנה מה אתה עושה, אפילו לא חושב על החלתם על העור יבש כמו צללית קונבנציונלית. אנא! אתה תקבל נצנצים בכל מקום (לקרוא: עיר Fallout) ולא תקבל את התמורה הטובה ביותר פיגמנט.

אני מקבל את התוצאות הטובות ביותר שלי כאשר אני שכבתי אלה dazleslashadows על גבי בסיס שמנת, רטוב, כי הם אוהבים להיאחז על משהו. האהוב עלי עבור אלה הוא Mac 24 שעות להאריך בסיס העין (אשר אני אוהב הרבה יותר מאשר NARS PRIME במקרה זה, כי בסיס Mac נשאר “רטוב” ארוך יותר), או במקרים מסוימים MAC Fluidline כמו BlackTrack, ואתה ‘ ll לקבל השפעה אחרת עם כל אחד מהם.

כאשר אני שכבתי את dazzleshadows על גבי Mac 24 שעות, אני מקבל נצנצים מודגש כמות מתונה של פיגמנט שנותר מאוד אמיתי לצבע שאתה רואה במחבת.

אני אוהב את השילוב הזה עבור דברים כמו לצאת לארוחת ערב או סרטים, כי זה טוב נצנצים – בולט, אבל לא מלא על לאס וגאס רווקות המפלגה נצנצים.

בשבוע שעבר לבשתי את הריקוד האחרון (בז ‘אפרסקים עם ניצוצות ורודות) לילה אחד כשיצאנו לארוחת ערב. הגשתי את זה על המכסים שלי ואת buffed החוצה את הקצוות כדי לנצח את נצנוץ, ואז סחף את Mac רך חום לתוך הקפל, וקיבל כמה מחמאות טובות (אחד מהם היה אפילו מתוך איפור, * מסמיק *).

וגם שכבת את הדאזלדים על גבי fluidline כמו blacktrack הוא די כיף, מדי. צללים מוחלים על גבי BlackTrack מופיעים עשירים ועמוקים יותר, והם לוקחים לסיים מתכתי. חלק מן הצללים יסתכלו לגמרי שונה ממה שהם עושים במחבת, אשר אני חושב הוא גם די די rad. אם אתה הולך לכל הדרמה, להשתמש BlackTrack.

דוגמיות בשורה העליונה: The Dazzleshadows Atop Mac Prep + Prime 24 שעות נסיעה בסיס העין; בשורה התחתונה: Dazzleshadows Atop Mac Fluidline. משמאל: לגדול חדר בום, לקבל איטי פיזית, איטי מהר, בואו לגלגל ולהרגיש את החום
2. להגיע עבור מברשת עיניים שטוחה, קומפקטית

מברשת קונסילר שטוחה פועלת ממש טוב עם אלה. בעיקרון, אתה רוצה ליישם אותם באמצעות משהו שטוח מאוד נוקשה כי זה יעשה את זה פשוט יותר למקם את הצללים בדיוק איפה אתה רוצה אותם.

אתה יכול להשתמש באצבע … אבל אני באמת חושב שזה פשוט יותר להיות מדויק עם אלה באמצעות מברשת, ואתה יכול להשאיר את המברשת יבש, או רטוב אותו הראשון עם מים או משהו כמו MAC לתקן + כדי להגביר את הצללים ולגרום להם לזרוח אפילו אפילו יותר.

דוגמיות בשורה העליונה: The Dazzleshadows Atop Mac Prep + Prime 24 שעות נסיעה בסיס העין; בשורה התחתונה: Dazzleshadows Atop Mac Fluidline. משמאל, זההיא נוצצת, ריקוד אחרון, נסה אותי, תגידי שזה לא כל כך, לא יכול להפסיק לא לעצור ולבוא בוגי
3. אל תעשה דיללי –

מצאתי את זה פעם את הבסיס מתייבש, הדאזלים לא מקל גם את העור שלי, אז לעבוד במהירות כדי שתוכל לקבל אותם על פני השטח הרטובים.

הנה 11 מתוך 12 dazzleshadows מן Mac Le Disko אוסף ($ 21 כל אחד) מצפה תנועה קטנה כמו שאתה הולך על החברה שלך לובש אלה כי הם נראים לנוע ולשעוף על המכסים שלי לאורך כל היום. אני לא בטוח בכלל, אבל יש לי הרגשה שזה תכליתי, כי זה מוביל להם כדי להיראות סוג של גלאם grungy.

כמובן, תלוי איך מלוטש אתה אוהב את העין שלך, זה יכול להיות דבר או הפסקה. אני במקרה לחפור לובש grungy-glam, איפור מבולגן לפעמים, אז אני חושב שזה מגניב.

The Dazzleshadows (כביכול) זמין כעת כלשהי מיקומים מקוונים, אבל ייתכן שתרצה להתקשר לפני שאתה מחוץ לאחסן MAC האהוב עליך או נגד אם אתה מעוניין בהם כי הם לא היו זמינים עדיין על מונה MAC בדקתי בשבת האחרונה (של Nordie ב Corte Madera, קליפורניה).

פרסומת

לאחר מכן, לאחר אישור, לעשות תאריך עם איפור האהוב עליך Enabler לראות אותם באופן אישי, כי זה הדרך היחידה לגלגל, abls. לאחר מכן, שניכם יכולים לקבל צ’יפס, מדברים על חתולים ואיפור, ויש להם מסיבת ריקודים מאולתר … אולי בפרטיות של המכונית שלך.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply