איפור עצה: עבור מדגם משוגע כאשר אתה מחפש בסיס חדש

בכל פעם שאני הולך ספורה או אולטה או לדלפק קסם בקניון, ואני מחפש בסיס חדש, אני זה אדם שעוזב עם ארנק מלא דוגמאות.

לא, ברצינות. זה כמו “לא נשאר מדגם מאחור!”

פרסומת

הסיבה העיקרית שאני עושה את זה לא בגלל שאני מאוד צ ‘ינטי (אם כי אני יכול לראות איך זה יהיה אפשרי לחלוטין להתקיים רק על דוגמאות אם אחד היו ערמומי נוסף וכוונה ונחוש), אבל כי כאשר זה נוגע לקרן, אני לא “לא תמיד לדפוק אותו מהפארק בניסיון הראשון. במקרים מסוימים זה לוקח לי כמה נדנדה כדי למצוא את המשחק הטוב ביותר.

נסו לקבל דוגמאות של גוונים שכנים

אני תמיד מבקש דוגמאות – מספר רב ככל שאני יכול לקבל – של גוונים הקרן השכנה סביב אחד שנראה כמו המשחק הקרוב ביותר שלי בחנות. ככה אני יכול לבדוק את כולם בבית כדי למצוא את אחד שנראה הכי טוב עלי באור טבעי, לראות איך כל אחד לובש לאורך כל היום, וגם לראות איך כולם מסתכלים בתמונות.

בנוסף, אתה פשוט לא יודע אם נוסחה הולך לחמצן ולהחשיך על העור שלך לאורך כל היום. אני אפילו לא יכול להתחיל לספר לך כמה פעמים רבות ניסיתי צל שנראה כדי להתאים אותי בצורה מושלמת בחנות, רק כדי לקבל את זה נראה לגמרי wackadoo כמה שעות מאוחר יותר, וזה כאשר זה טוב שיש מדגם של את הגוון הבא מצית על היד.

האם זה מוזר או מביך לבקש קומץ דוגמאות? לא, אני לא חושב כך. הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא שהם יגידו לא.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני חושבת על זה כמחקר. אתה רוצה למצוא את המשחק הטוב ביותר האפשרי שלך, ואתה לא צריך לעבוד פחות מזה. במקרים מסוימים אני אגיד לאדם לעזור לי הכי טוב כי אני מתכוון לבדוק חבורה של צבעים לפני שאני מתחייב אחד.

פרסומת

ללא שם: – ואני חושב שזה באמת עוזר לעשות חברים עם שותף המכירות בחנות האהובה עליך או לדלפק. ליד הספורה בעיר שלי, אני תמיד מחפש את חבר שלי לבית-לא, והיא לגמרי חוטף אותי! כאשר אני סוף סוף למצוא צל אני אוהב ולחזור לחנות, אני עושה מאמץ למצוא אותה ולספר לה תודה על עזרתה. ואז, כשאני מגיע למרשם עם הרכישה שלי, אני תמיד אומר להם כי לבית-לא עזר לי, והיא היתה רוטב מדהים! או, אם אני רואה מנהל מסביב, אני אתן להם מילה מהירה של משוב חיובי בשבילה.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply