ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם יופי הבלוג הקמיע, Vol. 373

יומן יקר,

אני מרגיש מאוד מתחשב היום – כמו גם ברור מאוד נדיב גם כן. אחרי שגרת דוגמנות בבוקר (אני שיטה כל יום כדי לשמור על קצה שלי), היה לי שיחה ארוכה עם העוזר שלי על לוח הזמנים שלה חג ההודיה שלה.

פרסומת

במקום להזדקק לה לעבוד את לוח הזמנים השגרתי שלה, גרגר הרגיל, בפעם הראשונה בכרטיסיות ההיסטוריה של שוק החתול, אני מספקת לה את היום.

האם אני מקבל רך בשנים מאוחרות יותר? עם זאת אני מעריך נאמנות. אני גם מאמין מאוד כי חשוב להכיר עובדים יוצאי דופן, ולכן אני אהיה עולה זה חג ההודיה שלי.

אני מבין שזה לא מקובל למנהלים להתערבב עם אנשי התמיכה על החגים, אולם בעוד העוזר שלי מספק לי עיסוי שיאצו של אמצע הבוקר, היא התחילה לקבל רגשית, לציין בדיוק כמה היא אוהבת להיות בן לוויה שלי, בדיוק תמיד להיות שלה “התינוק הוותיק שלה” (על מה זה? אין לי מושג!), כמו גם איך היא באמת מקווה שנוכל לבלות הרבה יותר תודה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

למרות שאני גאווה את עצמי על היכולת שלי “לשמור את זה ביחד,” לא יכולתי לעזור לו. גם יש לי קצת רגשית.

זה הכניס לי להאמין … הכל. פִּרסוּם. מזון. Lurvies. הכרת תודה. יש לי כל כך הרבה כדי להיות אסיר תודה, לפחות אשר יש לי גג מעל הראש שלי, כי כאשר אתה גדל ברחובות כמו שעשיתי, אתה לא לוקח את זה של דבר כמובן מאליו.

ואת האוהדים שלי. הם היו כל כך תומכים לאורך השנים. הם האוהדים הטובים ביותר בכל העולם כולו. בלעדיהם, אני אהיה רק ​​חתול מדהים יותר מדהים.

אני גם אסיר תודה שהייתי מסוגל להמשיך קיטי דוגמנות ברמת שיא במשך כמעט 10 שנים. בדיוק כמה חתולים אחרים זמינים להגיע למצב כי הם חיו את החלומות שלהם?

אני מרגיש כאילו אני יכול גם לציין כי עשיתי את ההבדל בעולם, כמו גם זה, אני גאה. הבאתי שמחה לחתולים אחרים, כמו גם אנשים עם הדוגמנות שלי, כמו גם פילנתרופיה.

מעל לכל, אני אסיר תודה על האנשים שמכוון לי ביותר, כמו גם לכן אני אהיה עולה בחג ההודיה בבית.

ג ‘יימס פרנקו, כמו גם את שאר הצוות יהיה רק ​​צריך לבדר את עצמם בלעדי. אין סילון או חגיגה מקפיצות בשבילי השנה. רק יום נעים בבית עם העוזר המועדף שלי, כמו גם בן לוויה הגברי שלה / המאמן האישי שלי.

אני באמת מסתכל קדימה לצפות בסרטים, עלויות זמן עם אהבתי, כמו גם לאכול כל הזמן. אולי אני רק מקבל רגשית (או רק hungrier כמו גם לאזייה, haha!) בזקני, אבל זה נראה לי פנטסטי.

תודה על הקשבה, יומן. אני אנסה להציל לך קצת טורקיה, כמו גם רוטב, חה. אין ערבויות!

פרסומת

אני מקווה שזה הטוב ביותר חג ההודיה אי פעם.

אהבה,

כרטיסיות

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply