שבת גלישה, נובמבר 23, 2019

בואו. לַעֲשׂוֹת. זֶה.
רוב הסיכויים, כפי שבדקת את זה, אני רץ למעלה או במורד מדרגות האיצטדיון בסן פרנסיסקו בפארק אורקל. או, אני התעלף על הקרקע לעשות אחד כמו גם רבים burpees.

?

פרסומת

המירוץ הספרטני נרשמתי לזמן מה קורה היום, אז אני אקבל את הזיעה שלי עם חברים שלי hiit מן חדר הכושר.

אבל לפני שאני הולך לעשות את זה, בוא נעשה את זה. זה יום שבת גלישה. ?

DOS כמו גם Don’ts של ערבוב מרכיבים העור

אם אתה מחובר ליד סן דייגו, מוזיאון האוקיינוס ​​של האמנות כרגע יש תצוגה בשם “בדים זעירים: אמנות הציפורניים”, אשר בוחנת את ההיסטוריה של מסמר קישוט היכרויות חזרה 3200 b.c. (!)

מי עוד צופה בעונה החדשה של הכתר ב- Netflix? אם אתה פשוט מוקסם של משק הבית המלכותי הבריטי כמוני, אז אתה עשוי להיות מעוניין לשמוע את זה, על פי המלכות המלכותית של המלכה, אנג’לה קלי, המלכה עושה איפור משלה כל יום, למעט אחד – יום היא מתעדת את נאום חג המולד השנתי שלה.

יש טריילר חדש עבור סרט החתולים, כמו גם כן … זה עדיין מוזר לגמרי. ?

האם אתה נמצא / סביב NYC מאולי עד אוקטובר? אם כן, ייתכן שתרצה לבדוק את מוזיאון האיפור. התצוגה הראשונה מאוד נקראת “ג’ונגל ורוד: 1950S איפור באמריקה”, כמו גם יהיה לבדוק את ההיסטוריה של איפור, כפי שניתן לראות עם ארונות יופי של כוכבי גלאם, כולל מונרו, Garbo, כמו גם אודרי הפבורן.

לדברי קוסמו, זה בדיוק איך לחתוך את השיער שלך בלי לגמרי effing אותו, כמו גם כל מה שאני צריך לציין כי הוא … איפה לעזאזל היה מאמר זה כשהייתי 15, כמו גם לחתוך את השיער שלי באמצע לַיְלָה?!

אם כבר מדברים על שיער, מדענים הקימו טכניקה חדשה של זיהוי DNA שרק צריך גדיל יחיד.

זה מה שאני עושה היום!

הנה לקוות שאני עושה את זה בחזרה בבית חתיכה אחת, Aghhhh!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

פרסומת

כל כך עצבני …

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply