העצמות ההצבעה הן דבר

הצבעה selfie משנת 2016. זה נראה כאילו אני לפחות מסרק את השיער שלי אחד, חה חה! אגב, נא לדבר קצת הגיוני בפעם הבאה שאני מחליט כי מקבל פוני הוא רעיון טוב, תודה.
האם ידעת את זה ?? אתה הולך למקום הסקרים שלך, למלא את הקופסאות הקטנות שלך, לקבל את המדבקה שלך, ולאחר מכן לצלם תמונה של עצמך לובש מדבקה אמר מדבקה.

לגמרי דבר!

פרסומת

עשיתי את זה קודם ואני בטוח שאני אעשה את זה שוב, אם כי לא לקחתי יום שלישי האחרון כי … סיפור ארוך, אבל אל רכזת הגיעה הביתה מאוחר מהעבודה, אז הייתי צריך לזרום את הדלת להגיע למקום הסקרים. לא היה לי זמן לסרק את השיער שלי או לשטוף את פני. גם אני התייבשתי פיסות יבשות של תינוקות על הסוודר שלי, כי רק התחזרתי לראות את קונור קלייר בקאות-רשות-לוקה 2018. (הערה צדדית: היא טובה יותר עכשיו.)

אנחה … במקרים מסוימים אני מרגיש כאילו אני בתחרות עם עצמי כדי לראות עד כמה ברוטו אני מוכן להיות כאשר אני בחוץ בפומבי, lol. ?

למותר לציין, הייתי מרגישה מרופדת ומקופלת, וקינתי אנטי חברתית מוזרה, כי זו היתה הפעם הראשונה שעזבתי את הבית בתוך יומיים, אבל עדיין הגברת הטובה שהושיטה לי את ההציות שלי אמרתי שאני נראית מאוד להרכיב, “למרות שאני בהחלט לא היה.

פרסומת

אני חושבת שהיא פשוט היתה חביבה, כך אל הזר הזה שעבד בתחנת הסקרים על דרום נובאטו שדרות. ביום שלישי שעבר, תודה על המעשה האקראי שלך של חסד. ?

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply