חלום גדול (כמו, Unicorn גדול!) עם Pacifica חלום גדול Lash הרחבת 7-in-1 מסקרה

Pacifica חלום מסקרה גדולה
בן שבע שלי הוא די נחוש כי חד-קרן קיימים … איפשהו. הם נדירים, ואין לנו אותם איפה אנחנו חיים, אבל הם אמיתיים, “אתה לא יודע. אתה פשוט לא יודע שהם לא שם בחוץ … אנשים לא יודעים בוודאות! ”

* הכנס ראש עקשן רועד ומחוות יד ללכת יחד עם קריאה זו. –

פרסומת

Pacifica חלום גדול Lash הרחבת 7-in-1 מסקרה ($ 14) הוא נדיר כמו חד קרן.

ראשית, האריזה היא. לָמוּת. ל. יש לו דיסני פנטזיה Vibe שאני אוהב, כמו מאהב אני כל על כל “שרביט הקסם מתכוונן” המאפשר לך לבחור או באורך או באורך (או שניהם).

אבל מה עושה את המסקרה הזאת כל כך מרגש בשבילי היא כי זה מורכב סיבי צמחים טבעיים לקחת ריסים לגבהים גדולים. מניסיוני, זה לא קל למצוא מוצר טבעי lash שיכול לעשות גדול של השפעה כמו זה – אז כאשר אני מוצא מסקרה מבוססת צמחים ומינרלים זה טוב, אני משוכנע שיש להיות חד קרן שם בחוץ, איפשהו.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

חמושים עם מברשת מתכווננת, Pacifica חלום מסקרה גדולה היא “גמישה”. אני כבר מעדיף ליישם את השכבה הראשונה (או שניים …) עם שרביט המורחבת עבור אורך, ולאחר מכן לסובב את הכובע כדי לקצר את שרביט ולהוסיף כמה מעילים עבור נפח. אין מדיניות לאיפור, אם כי אם אתה מעדיף אחד או את השני, אין צורך לשנות את השרביט. אבל אני חייב להגיד לך שזה כיף!

Pacifica חלום מברשת מסקרה גדולה המורחבת עבור אורך (למעלה) ו retracted עבור נפח (למטה)

מה עושה חלום גדול “7-in-1” המוצר הם היתרונות הנוספים. זה עובד כמו סרום לאש, מספקת אורך מיידי, מרים ריסים, אחזקה, תנאים ומחיל צבע עשיר, כל עם מברשת מתכווננת המשתרעת והוציאה.

פרסומת

עם הזמן, חלום גדול נועד לעזור לשפר את אורך הרצועה טבעי נפח, ומכיוון שהניסוח הוא טבעי, של Pacifica של השראה השראה המוצר גם התנאים הריסים שלך.

הולך אורכים גדולים עם Pacifica חלום מסקרה גדולה!
בעוד אני לא יכול לדבר עם הטבות לטווח ארוך, אני יכול לדבר עם אלה לטווח קצר שראיתי במהלך השימוש היומיומי. הריסים שלי מרגישים מותנים כאשר אני מסיר את האיפור שלי בסוף יום ארוך, שהוא יוצא דופן עבור מישהו המשמש ליישם מסקרה מסורתית, לא מינרליים ומצמח. יתר על כן, הייתי המום כמה זה שמנמן ומארך, בהתחשב בכך שזה מועיל, מדי! זה צריך להיות חדורים עם צחקוקים חד קרן.

האם ניסית pacifica חלום גדול lash הרחבת 7-in-1 מסקרה או מוצר דומה עם מברשת מתכווננת? ואיך אתה מרגיש לגבי נוסחאות מסקרה טבעית? ואת חד קרן בכלל?

Published by tduai

Categories: Uncategorized

Leave a Reply