המודלים הבעלים של בקושי שם צללית היא דרך מושלמת לטבול את הבוהן לתוך העולם של צללים נייטרלי

מודלים $ 17.99 הבעלים של בקושי שם צללית
השבוע הזה בהערות על סקר יום שני, דיברנו על עצה שהיינו נותנים לאיפור, וקרי הזכירה בחוכמה עצה על איך כאשר אתה מתחיל את המסע האיפור שלך, זה עושה הרבה הגיוני למלאי את תיק האיפור שלך עם דברים שאינם יקרים מדי. בדרך זו, אתה יכול להרשות לעצמך לקחת את הזמן כדי להבין אילו סוגים של דברים שאתה אוהב, ואיזה סוגים של מוצרים לעבוד טוב בשבילך, מבלי לבזבז טון של כסף מראש.

כל כך חכם, נכון?

פרסומת

לאורך השורות האלה, אני מרגיש כמו 17.99 $ בקושי יש צלחת צללית על ידי מודלים עצמו היא דרך מושלמת לטבול את הבוהן לתוך העולם הרחב, פראי של צללים נייטרלי.

מודלים משלו הוא מותג בריטי עכשיו (כמו של לאחרונה) זמין ב Ulta. יש להם חבורה של מוצרים לעיניים, לחיים, שפתיים ופנים כל בטווח המחירים של סוניה קשוק, כך שהם לא חסכוניים כמו רטוב ‘n’ פרוע או שדון, אבל הם לא כמו יקר כמו Mac או Estée Lauder אוֹ. בקושי יש לקחת את שיגעון הצבעים בעירום.

ונחש מה? זה די darned טוב עבור $ 17.99! יש לו 10 אבקת צללים בו – חמישה מאט וחמישה מבריקים – ואת mattes, בפרט, הם רטבים מיוחדים / מפתחות.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

בכל פעם שאני מתחיל עם מבט eyeshadow כי אני מתכוון לעשות עם כמה צבעים, אני אוהב להתחיל על ידי העמקת הקפל שלי עם חום זהוב מאט או טאופה חום, כי צלילים קריר / נייטרלי סוג של לדמות את ההשפעה של הצללים להיות יצוק על הפנים, אשר אני חושב עושה את העיניים שלך נראה כאילו הם עמידים עמוק יותר.

בקושי יש מושלם עבור ההשפעה הזאת כי זה מגיע טעון עם גוונים זהב workhorse ו taupe חום, מה שהופך אותו נדיר בימים אלה בקרב הים של לוחות עירום כיי חם עם החומים הכתומים שלהם אדמדם.

תן לי את כל החומים!

אני חושבת שהגוונים החומים בצבעים – באפים, שטניים וסודיים – כל כך יפה. הם כולם מדהימים באמצע בראון, כי אתה יכול להשתמש כדי לעבור מבצל אחד למשנהו.

הם נראים שונים מאוד זה מזה בדוגות דוגמיות, אבל הם למעשה די דומים לאחר שתערבל אותם, וזה נהדר כאשר אתה מנסה להתמזג אחד מהם לתוך הבא בלי כל צפיפות.

ללא שם: אני קצת פחות משוגע על shimmers, אבל הם עובדים … ללא שם: הם בצד chunkier, אז אני חושב שזה עוזר לטעון את המברשת הראשונה כאשר אתה משתמש בהם. ואז להרטיב את המברשת עם איפור הגדרת תרסיס לפני שטופח, במקום להחליק, הצל על המכסים שלך, אשר מונע את החלקים הגדולים יותר מן הנחיתה על הלחיים שלך ואת האף שלך.

כמו כן, FYI, העין השמאלית שלי תמיד דמעות קצת כאשר אני לובשת צללים שימורים עם דגנים גדולים יותר, וזה גם קורה עם בקושי שם, אשר אני רק לזרוק שם למקרה שיש לך עיניים רגישות.

אני לובשת כמה מאט מן הצבעים בקפל שלי (בעירום, חובב, סודי וסטאק) וכמה שמהים מעורבים יחד והוחלו במברשת רטובה על המכסים שלי (עור חשוף ו unrobed)
אם אתה חדש כדי למזג eyeshadow, העובדה כי אלה הם רק פיגמנט בינוני עוזר להם. זה גם בעל ערך מומחה צל בלנדרים אשר אולי לא רוצה להשקיע לנצח וביום עם מברשות מיזוג שלהם.

פרסומת

יפה תקציב ידידותי $ 17.99 לוח עם נפילה מינימלית צבעים לביש כי החליפה רוב גוונים העור? האם הטוב ביותר שלך Runway Stomp- ללכת אל האולטלה הקרובה שלך כדי לדבוע את הילד הרע הזה באופן אישי, אם אתה יכול. זה יופי!

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Published by tduai

Leave a Reply