5 דברים שאני אוהב לאחרונה: שעון חול הארה ברונזה באור קורן, שמפו בית הספר הישן, כמו גם לנשי הזהב יש קפה

1. לספק אותי ב Rue La Rue Café

כפי שאתה יכול או לא יכול לדעת, אני מתון – בסדר, מאוד נצרך עם הבנות הזהב.

יש הרבה סיבות. כמו, אני חופר את ההומור השובב שלהם (למרות שזה ניגש לראשי כשהייתי צעיר יותר), הקאמרדרים בין הנשים, האופנה הפנטסטי של שנות ה -80, כמו גם בסופיה פטרילו היו את הקווים הטובים ביותר.

פרסומת

ובכן, קבל את שלך לקחת על כריות, כמו גם את המכנסיים שלך שימוריים Genie מוכן, מאז גולדן בנות נושאים קפה פתוח עכשיו בניו יורק!

זה נקרא Rue La Rue (של תוכנית זה).

האם אתה מאמין שהם משרתים עוגת גבינה ?? (הם עושים.) אני רוצה לטוס קרוס ארץ רק כדי לקבל בראנץ ‘.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

גם בירת חדשות הזהב, כל שבע עונות להתחיל הזרמת על הולו 13 בפברואר.

בבקשה.

2. שעון חול הסביבה הארה ברונצר באור קורן

ברונזר!

אני אוהב את ברונצר. תמיד. 24/7/365. עם זאת עם כל הגשם שיש לנו (ברצינות, זה פשוט לא יפסיק!), העור שלי לא ראה את אור היום … אני אפילו לא יכול לזכור בדיוק כמה זמן. אני נראה גבול jaunded. הצלילים הצהובים מופיעים, כמו גם יש לי אפס ברונזה זוהר.

קוסמטיקה שעון חול באור ברונזה
גיליתי מחדש את ההארה הסביבה ברונזה ברונזה קורן בשבוע שעבר (אני רק סוג של לא זוכר על זה במשך זמן מה), כמו גם זה מספק לי את החיים. כל מה שהייתי על ההטאות הזאת.

דבר מצחיק הוא … כאשר זה מאוד הראשון יצא, רק הרגשתי כל כך על זה. אני מאמין שזה היה מאז לא הייתי עושה את זה עם המברשת הטובה ביותר, אבל את הטריק, מצאתי, זה כדי לנצל את העסקה הגדולה ביותר, fluffiest עם נקי יש לך, אחד מכסה שטח ענק, גם כן כמו בלוטת קלות את המוצר (לא לטאטא).

הנותרים הם חמים כמו גם עדין, אז אם אתה מנצל עסקה עם נקי עם ראש נקי, צפוף, אתה מפעיל את הסכנה של הסתיים עם פסים כתומים, מבריק. אם אתה מחיל את זה עם מברשת אבקה גדולה, רכה, על כפה אחרים, כמו גם לעשות סדרה של טפיחות אור על עצמות הלחי שלך, על פני הגשר של האף שלך, כמו גם את הקצוות של הפנים שלך, זה מחמם מה למעלה, כמו גם אמבט את העור שלך לאור שקיעה חמאה.

ישר קסום.

3. עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה, עבודה …

אני אוהב את הכוריאוגרפיה הזאת על עבודתו של ריהאנה על ידי ג’וז’ו גומז.

ללא שם: אום … ללא שם: מישהו יכול להורות לי בדיוק כיצד לערבב ככה?

אני אוהב את כל השלל Shakin ‘! זה די שובב.

4. האמינו של התמונה הענקית

בדקתי איפשהו רק לאחרונה על חשיבה גדולה של תמונה, כמו גם איך זה חיוני כדי להפוך את הזמן כל שבוע.

אני אוהב את הרעיון! אני רק הוסיף מצביע ליומן שלי לבלות שעה על תמונה גדולה האמין בכל יום רביעי אחר הצהריים.

במשך שעה כל יום רביעי במשך ארבעת השבועות הבאים, אני עומד לספק את הסכמת המוח שלי לשוטט, סיעור מוחות, כמו גם חלומות ענקיים על חיי אישי, כמו גם מומחה.

חלומות חלומות ענק! זה חיוני כאן.

5. שמפו!

היה עושה את זה הרבה יותר אופייני בזמן האחרון, כמו גם ניצול פחות יבש שמפו. אני בעיקר מרכך – שטף את השיער שלי במשך שנים רבות, כמו גם רק שמפו כאשר בשבוע (אם זה), כמו גם אז אני ניצל שמפו יבש על בין ימים כדי לחסוך זמן.

זה הרבה יותר עבודה שמפו, מצב כמו גם סגנון השיער שלי, אבל דברים השתנו בשנה האחרונה. הקרקפת שלי נוכלה לי! אני לא מבין אם זה מההריון (הגוף שלי הלך Cray, אמיתי!), אבל השיער שלי, כמו גם הקרקפת הם מאושרים כאשר אני שמפו פעמיים או שלוש בשבוע.

אני לא מאמין שאחזור אי-פעם לשטוף את השיער שלי מדי יום כמו שעשיתי בני נוער שלי, כמו גם 20s, אבל אני כבר lovin ‘שמפו כל יום אחר.

מה הם כמה דברים שאהבת לאחרונה?

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. Tgif!

Published by tduai

Leave a Reply